Customer Service - Flight Ticket App / Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng Vé Máy Bay/ Ngân Hàng - Không Áp KPI Quận 12- Thu Nhập 10-13 Triệu
Thông tin
10 - 12 triệu
10 người
Toàn thời gian
Nhân viên
Trung học phổ thông (Cấp 3) trở lên
Không yêu cầu
Địa điểm làm việc
Mô tả công việc
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Yêu cầu ứng viên
-Graduated from High school or equivalent Majors is an advantage.
-Fluency in English
+ Speaking, Listening
+ Writing, Reading
Quyền lợi được hưởng
Average Income: 10.000.000 - 13.000.000 vnd/month.
Base Salary: 7.500.000 vnd/month.
Meal allowance: 500.000 vnd/month.
Night shift allowance: 30% base salary.
Complexity allowance: 1.000.000 vnd/month(valid after passing 2-month probation).
Monthly KPI incentive: 900.000 – 1.200.000vnd/month.
100% salary in 2-month probation time.
Thời gian làm việc
Shift: Rotate 24/7 (according to the arrangement of the team leader)
Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có dấu hiệu lừa đảo,
hãy phản ánh với chúng tôi.
Phân tích mức độ phù hợp của bạn với công việc
