Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh Relationship Supervisor

Mức lương
Thoả thuận
Địa điểm
Đồng Nai
Kinh nghiệm
2 năm
Xem số người đã ứng tuyển
New
Hết hạn ứng tuyển
Xem việc làm cùng công ty

Mô tả công việc

1. Planning

- Plan and work with Sales Manager for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re-sales;

- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;

2. New sales management

- Weekly and monthly sales and re-sales planning;

- Monitor sales and re-sales performance daily;

- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;

- Follow up bookings daily;

- Review sales and re-sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);

- Co-operate with other training centres to maximize sales and re-sales for the company;

- Monitor telesales activities at centre;

3. Customer satisfaction

+ Customer service

- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;

- Handle customers’ feedbacks/complaints;

- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;

- Verify special offer or discounts;

- Propose events, activities for centre when necessary;

- Support in events organized/planned by the company;

+ Coaching and training

- Conduct Workshop/Training for sales and care team;

- Sales and Care Development;

4. Centre Operation

- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;

- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;

- Check ERP to make sure every process is applied correctly;

- Arrange staff working schedule;

5. School contract

- Visit school to build relationship;

- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;

- Follow up payment at school;

6. Marketing

+ Local MRK

- Prepare and organize all local marketing event at centre;

+ ELT activities

- Support all ELT activities at centre;

7. Reporting

- Complete reports: weekly, monthly or as required;

- Verify weekly monthly new sales and re-sales report;

- Verify Non-standard Working Hours Report;

- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;

- Corporate report;

- Verify weekly and monthly ILA account report;

8. CM/GCM Delegation

- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;

- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;

- Work with HO departments and training centres, when necessary;

- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;

9. Account management

- Assign account to EP;

- Monitor all account at the centre to ensure good service;

- Manage account lost of each EP;

- Transfer account on time if any issue happened.

Yêu cầu ứng viên

1. Qualifications

- University degree, major in English;

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;

- Experience in supervision position;

2. Skills

- Good leadership and management skills;

- Good analysis & problem solving skill;

- Be able to well manage and organise the job;

- Be careful and details;

- Training, delegation & coaching skill;

- Basic knowledge in finance;

3. Language

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

4. Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

5. Other requirements

- Be able to work on shift;

- Be able to travel to another centre as requested. 

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary;
  • Insurances fully provided;
  • Private insurance will be provided for official staff;
  • Discount up to 90% English tuition fees for staff and close relatives;
  • An active, professional, dedicated working environment with experienced managers and friendly colleagues;
  • Bonding trips and events;
  • 14 day-off per year along with other benefits according to the company's regulation;
  • Chances for promotion and transfer.

Địa điểm làm việc

- Đồng Nai: 66 Nguyễn Văn Cừ Phường Xuân An Thị xã Long Khánh, Long Khánh

Cách thức ứng tuyển

Hết hạn ứng tuyển
Xem số người đã ứng tuyển
New

Việc làm cùng công ty

Đang tải việc làm cùng công ty

Xem thêm công việc

Thông tin chung

Cấp bậc
Quản lý / Giám sát
Số lượng tuyển
1 người
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Không yêu cầu
Hạn nộp hồ sơ
Hết hạn nộp đơn

Phân tích mức độ phù hợp của bạn với công việc
New

Toppy Ai chưa thể đưa ra đánh giá vì chưa có đủ hiểu biết về năng lực của bạn. Vui lòng Đăng nhập để giúp mình hiểu thêm và đánh giá giúp bạn nhé.

Đánh giá mức độ phù hợp

Mức độ phù hợp
--%
Vị trí công việc
Kỹ năng
Yếu tố khác
Định hướng
Kinh nghiệm
Vị trí công việc
--%
Mức độ kinh nghiệm
--%
star_2
Mức độ kinh nghiệm của bạn cao hơn so với yêu cầu của việc làm
Kỹ năng
--%
Định hướng
--%
Yếu tố khác
--%

Phân tích của Toppy AI về công việc này có hữu ích với bạn không?

Lưu ý:
Tiện ích này được nghiên cứu, phát triển trên cơ sở ứng dụng dữ liệu lớn và trí tuệ nhân tạo để bạn ra quyết định hiệu quả hơn khi tìm việc, tăng thêm cơ hội tiếp cận các việc làm phù hợp nhất và chỉ nên sử dụng với mục đích tham khảo.
Các thông tin này hoàn toàn không có ý nghĩa khẳng định bạn sẽ trúng tuyển hay không trúng tuyển với bất cứ việc làm nào.
Toppy AI có thể cần 1 - 2 giờ để xử lý các dữ liệu mới từ bạn, đặc biệt sau khi bạn update CV.
Mức độ phù hợp

Báo cáo tin tuyển dụng

Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng, hãy phản ánh với chúng tôi
Vị trí Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh Relationship Supervisor tuyển dụng bởi công ty Trung Tâm Anh Ngữ ILA tại Đồng Nai, Long Khánh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Tư Vấn Tuyển Sinh tại Đồng Nai, Long Khánh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.
×
customer Trung tâm hỗ trợ ứng viên
Trung tâm hỗ trợ dịch vụ
Ms. Hương Nguyễn
TopCV thường phản hồi trong vòng 24h
Trung tâm hỗ trợ dịch vụ

Ms. Hương Nguyễn

Hỗ trợ trực tuyến

customer

Liên hệ

TopCV cam kết sẽ xử lý các vấn đề của bạn trong vòng tối đa 24h.

Tổng đài: (024) 6680 5588 (Giờ hành chính)

Trong trường hợp không liên lạc được, vui lòng gửi hỗ trợ tới email: hotro@topcv.vn

Xin cảm ơn!

Gửi yêu cầu hỗ trợ

Họ tên *
Email *
Số điện thoại *
Vấn đề cần hỗ trợ *
Gói dịch vụ *
Mô tả vấn đề cần hỗ trợ *

Gửi yêu cầu thành công

TopCV sẽ gửi phản hồi qua email bạn đã nhập trong vòng tối đa 24h.

Liên hệ hotline nếu sau 24h bạn chưa nhận được phản hồi qua email:
(024) 6680 5588 (Giờ hành chính)

Hoặc email trực tiếp cho TopCV tại địa chỉ: hotro@topcv.vn

Xin cảm ơn!