Chọn tìm kiếm nâng cao

Account Executive ( Quản lý Account Khách Hàng và Dịch vụ tại site Khách Hàng)

Lầu 8, Tòa nhà CMARD2, Đinh Tiên Hoàng, quận 1
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Be a problem solver who will be sensitive to the client’s needs.

Willing and able to become an expert in the account’s business and make the connection between the client’s needs and your company’s ability to help.

Educating the customer about insights relevant to our business

Be passionate about growing our existing accounts

Handle customer inquiries (phone, chat, email, Facebook, face to face) 

Proactively offer PROFESSIONAL but SINCERE service to customers

Resolve customers ‘complaints

Ensure and provide quality service to both internal and external customers.

Communicate and coordinate well with internal departments

Follow up and completely solve customer queries within company policy

Ensure to proactively offer customers BEST service, exceed customers’ expectation 

Yêu cầu ứng viên

Strong interpersonal skills.

A polite, friendly and diplomatic manner.

Good at Communication

Good negotiation skills.

The ability to generate ideas/ customer solution 

The ability to gain train/coach skill

Quyền lợi được hưởng

 Working in a dynamic and professional environment with many advancement opportunities.

Provide adequate equipment to serve the job.

Be paid social insurance, health insurance, unemployment insurance.

Enjoy the welfare policies according to the company's regulations.

Trained and upgraded regularly.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh