Chọn tìm kiếm nâng cao

Accounting & Administration Executive

Số 14 Lô 13b Trung Yên 5, Trung Hòa, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 25/05/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

• Checking accounting documents/ Intercompany transactions and booking into relevant GL, cost centers, Vendors, Customers, Items.
• Checking payment requests and prepare bank payment/petty cash vouchers
• Monthly reconciliation for all relevant accounts.
• Preparing VAT invoice /declaration to Tax authority monthly, quarterly, annually and when incurring.
• Preparing relevant reports monthly, quarterly, annually and when incurring.
• Filing accounting documents properly and according to company policy reparing VAT invoices and debit note/credit note to customers. Sending relevant invoices/documents to customer as required
• Support sales department for quotation/ tender documents/ Inventory

Yêu cầu ứng viên

• Vietnamese female (around 25- 35 years of age)
• Communication skills in English / Computer skills: Word, Excel, PowerPoint, Internet ,Reporting
• Minimum 2 years experience in trading , import export , logistics, shipping, documentation, accounting , administration
• Degree in Accounting/ Financial preferred.
• Self independent, Communicative , Flexible , Polite ,Honest
• Candidates must have motorbike to go to work and self managed

Quyền lợi được hưởng

.Theo quy định của công ty

. lương thỏa thuận

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Số 14 Lô 13b Trung Yên 5, Trung Hòa, Hà Nội

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh