Chọn tìm kiếm nâng cao

Admin & Customer Service

CƠ SỞ 1: Đê Tô Hoàng, HBT, Hà Nội____CƠ SỞ 2: Phú Diễn, Từ Liêm, Hà Nội___CƠ SỞ 3: Đê La Thành, Đống Đa, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 25/05/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

-Patient reception, booking appointments, registering patients, collecting patient fees, arranging transport (Taxis), and organizing documents.
-Keeping records and documentation in line with established procedures.
-Supporting sales reports.
-Telephone service.
-Check E-mail Fax and forward to concerned person. Collect mail and forward the correct department.
-Taking deposit payments from customers, based on the sale requirements, and transfer payment to accounting.
-Update time record and leave record and compiling time-keeping reports.
-Filing accounts documents and medical records, including delivery, receipts, orders, etc.
-Handling of ERP system and inventory in branch
-Keeping the line manager informed of the work status.
-Welcoming and informing visitors.
-Interface to CPOs.
-Interface to payers (patients or financing bodies).
-Interface to the multidisciplinary team.
-Interface to employees.
-Presenting the company in all respects as a professional organisation in its field.
-Co-operation with our other branches.
-Attend to the front office area, make sure everything is in order and presentable to customers.
-Substitute for administration positions if absent.
-Perform other tasks as assigned by the company if any

Yêu cầu ứng viên

-Bachelor degree standard or similar
-Soft skills for service quality
-Relevant language skills in good level to assure flowing -
-Communication to all target groups
-Excellent Vietnamese and English in speaking and writing
-Excellent in the use of all necessary software applications
-Presentable and professional appearance and behaviour
-Business ethic
-Team player
-Ability to work under pressure
-Ability to work reliably with a quality management system
-Ability to work reliably with a patient documentation system
-Openness about learning how to work with new software tools
-Good communication skills
-Cooperation skills
-Flexibility
-Ability to plan and work independently
-Organisational skills

Quyền lợi được hưởng

-Attractive salary
-Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
-Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Admin & Customer Service tuyển dụng bởi công ty ET GROUPS tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

TOKODO Khai sáng với sản phẩm kinh doanh là gia sư tiếng Nhật. Sản phẩm đã được rất nhiều người ưa chuộng. Hệ thống ngày càng mở rộng với rất nhiều thị trường tiềm năng.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: CƠ SỞ 1: Đê Tô Hoàng, HBT, Hà Nội____CƠ SỞ 2: Phú Diễn, Từ Liêm, Hà Nội___CƠ SỞ 3: Đê La Thành, Đống Đa, Hà Nội

Website: http://tokodo.edu.vn/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh