Chọn tìm kiếm nâng cao

Admin Hành Chính

4a/167A Đường D1, Phường 25, Hồ Chí Minh, Vietnam
Hạn nộp hồ sơ: 18/11/2020

Mô tả công việc

A/ Admin : 60%
- In charge of visa and temporary resident cards application and renewal for foreign employees.
- In charge of visa, document application for director and employees for their oversea business trip
- Book flights and hotel accommodation for all colleagues and guests if any.
- Assist in controlling stock level of office supplies, places orders, checks mails sending out and receiving.
- Communicate with the building receptionist for office operations & maintenance related issues, such as lighting, water and electrical problems, parking card registration…
- Cooperate with suppliers about the lunch order and inform to employees everyday ;
- Preparing the expense report and lunch order report for the accounting team  
- Carry out the receptionist tasks such as fielding telephone calls, receiving and directing visitors,
preparing tea, sorting and distributing incoming and outgoing post...
- Build and maintain an administrative record keeping system.
- Order and keep stock of office supplies and place orders when necessary
- Arrange and hold the staff birthday parties, company parties, yearly healthy checking.
- Preparing the expense report and lunch order report for the accounting team  
- Translation the documents when getting request.
- Take care office in good & clean order

B/ HR: 20%
- Support the Senior HR Executive in reports for the government
- Support the Senior HR Executive in recruiting process  and issues concerning company policy, union trade
- Other tasks assigned by the Senior HR executive

 C/ Director Assistant: 20%
- Assist with electric signature and company stamp
- Classify messages in Director LinkedIn account
- Documentation assistance: extract price list, create diagrams, adjust agreements, check contracts or SOFs,
- Check the bills with the bank statement, sort out and attach in order for storage (Accounting)

Company size: < 50 employees 

Yêu cầu ứng viên

1/ Background & Experience:
- 1 -> 2 years experienced in Admin & HR field with relevant scope of work is required
- Good commend in English skills, speaking, writing, ,..
- Proficiency in Microsoft office, Excel, word, Power Points, Email…
- Strong communication skills, both written and verbal

2/ Character:
- Warm, friendly, confident personality
- The flexibility and willingness to learn
- A high level of confidentiality
- The ability to work accurately, with attention to detail

Quyền lợi được hưởng

- Meal allowance.
- Free Snack, drinks in the office;
- Social insurance, health insurance based on Labour law, health check annually
- Happy hour every month, team building.
- Multinational environment, opportunities to work in other offices around the world
- Sociable colleagues, friendly working environment,
- Having remuneration suitable with capacity, bonus monthly and quarterly bonus, year end bonus.
- Have English, Spanish training course with teacher in the office

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

ỨNG TUYỂN NGAY

Hạn nộp hồ sơ: 18/11/2020


Kỹ năng

English
Vị trí Admin Hành Chính tuyển dụng bởi công ty IPTP NETWORKS tại Hồ Chí Minh với mức lương Trên 9 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Hành Chính tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn IPTP Networks là một thành viên trong đại gia đình công ty IPTP global vừa được thành lập tại Việt Nam.Công ty IPTP được thành lập đầu tiên ở Cộng Hòa Síp năm 1996. Với hơn 20 năm hoạt động hiện tại công ty chúng tôi đã có mặt trên 30 quốc gia trên toàn thế giới trong đó phải kể tới những quốc gia cường quốc công nghệ như Mỹ,Nhật,ÚC ...là những nơi mà chúng tôi đang hoạt động.Với đội ngũ chuyên gia hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ thông tin và viễn thông.Chúng tôi tin rằng đến với chúng tôi là các bạn đến với thế giới công nghệ tiên tiến của thế giới và môi trường làm việc rất chuyên nghiệp ,khoa học

LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 4a/167A Đường D1, Phường 25, Hồ Chí Minh, Vietnam

Website: http://www.iptp.net

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh