Chọn tìm kiếm nâng cao

Audit Secretary

140, Nguyễn Văn Thủ, Phường Đakao, Quận 1, TP HCM
Hạn nộp hồ sơ: 25/04/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

PROFFESIONAL TASK [60%]:

- Liaise and work with Audit Departments to collect and input data correctly in the Company’s CRM system.

- Frequently update database clients, proposals, and contact information in the CRM system.

- Assist to issue analytical CRM reports as required by Audit Partners.

- Collaborate with relevant Departments of RSM Vietnam to provide support in those activities relating to client relationship management and/or marketing strategies of the Company or Audit Departments.

- Prepare, process and follow up engagement letters/contracts based on existing RSM templates.

- Assist audit engagement teams in preparing proposals, fee letters, and presentations.

- Translate relating documents, or reports from Vietnamese to English and vice versa as requested.

ADMIN TASK [40%]:

- Coordinate logistics needed for training, meetings.

- Assist and follow up department activities (department trip, monthly party, year-end party)

- Handle other admin tasks assigned by management level.


Yêu cầu ứng viên

- Strong communication skill, problem-solving skill, ability to work both in a team and independently

- Attention to details, self-management and supervisory skills

- High sense of confidentiality

- Strong organizational skills and multi-task skills

- Detail focused and good commitment

- Proficiency in spoken and written English (IELTs above 6.5 or Toeic above 700).

- Experienced with CRM is a plus.

- Having a specialized English degree is an advantage.

- Female

- A university degree of English Major holder; additional qualifications would be advantageous

- 1 - 2 year working experience in secretarial/administrative role, preferably in professional services environment

- Good command of written and spoken English

- Very good computer knowledge and skills (MS Word/ Power Point/ Excel)


Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh