Chọn tìm kiếm nâng cao

Call Center & Customer Care - Senior Assistant

Generali Việt Nam NTD đã xác thực
tòa nhà VCCI số 9 Đào Duy Anh Đống Đa Hà Nội

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

• The role is designed to deliver innovative and excellent services, Best Practices in Call Center.
• No. of subordinate: N/A
• Non-financial KPIs for this role:
• Description of key challenge of this role: ensure most inbound calls answered, keep abandonment call rate at lowest
• Parties of usual contact in their role including internal or external parties and the nature of communication between job holder and these parties:
• Ops/FIN/LC/IT: request for information for responding to customers
• Sales: deliver customer requests for settlement
• Delivering excellent customer services through Call Center, global quality and innovative services/activities; achieving the Section targets and Company goals
• Handling inbound/outbound calls effectively and punctually
• The first contact point to receive complaints from customers, collect sufficient information and appease customers before delivering them to complaint team
• Training new staff to ensure that they fulfill their works effectively
• Duties to support Division targets and Company objectives as and when assigned by manager

Yêu cầu ứng viên

• University degree, Insurance specialisation is priority
• At least 1 years of experience in Call Center service
• Proficient in English and Vietnamese both in speaking and writing
• Excellent interpersonal and self-motivated and always ready to provide guidance to members
• Has initiative and drive to constantly review and enhance workflows of section to maximise operational effectiveness
• Ability to identify, analyse, organize and solve issues and reported problems in a timely and effective manner
• Good time management skill, able to prioritise work to ensure efficiency
• Knowledge in computer software and using computer system
• Analytical, meticulous, organized and able to work under tight deadline and pressure
• Good initiative and team spirit

Quyền lợi được hưởng

•Competitive salary and bonus
•Insurance according to the Labor Law
•Professional working environment

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Generali Việt Nam là thành viên của Tập đoàn bảo hiểm Ý hàng đầu thế giới Generali.

Sau 5 năm hoạt động, Generali Việt Nam hiện có khoảng 160.000 khách hàng cá nhân và thành viên được bảo hiểm của hơn 500 doanh nghiệp trong và ngoài nước. Đây cũng là một trong những doanh nghiệp có tốc độ tăng trưởng doanh thu cao nhất trên thị trường bảo hiểm nhân thọ năm 2015 và 2016, và là đơn vị có tốc độ tăng trưởng cao nhất trong Tập đoàn Generali toàn cầu năm 2016. Để duy trì đà tăng trưởng mạnh mẽ và tiếp tục mở rộng quy mô hoạt động tại Việt Nam, mới đây, Generali Việt Nam đã tăng vốn điều lệ lên đến 2.382,6 tỷ đồng và là một trong 3 công ty có vốn điều lệ cao nhất trên thị trường.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: tòa nhà VCCI số 9 Đào Duy Anh Đống Đa Hà Nội

Website: https://www.generali-life.com.vn

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh