Chọn tìm kiếm nâng cao

Chuyên Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi (Sony Project) - Phỏng Vấn Và Làm Việc Online

222 - 226 Hoàng Hoa Thám, P. 12, Q. Tân Bình, TP. Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 13/10/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Monitor and evaluate inbound or outbound calls and other communication channels (Chat, Email, Store) to ensure that any information is correctly transmitted to customers by agents.

- Knowledge, process and attitude training for agents. Responsible for providing technical specifications, key processes related to delivered products; Resolve customer requests and find the best solution to provide Answers to agents.

- Plan training, coaching for new and old agents on a daily, weekly and monthly.

- Participate in the design of call script, quality assurance standards and formats.

- Coordinating and supervising the agents working process.

- Report, analyze and coordinate with Team Leader to keep KPI target and Customer Service process.

- Propose solutions and solve problems arising in the working process.

Yêu cầu ứng viên

- At least 1 year of Quality Assurance (QA) experience in Call Center.

- Organizational, planning and management skills.

- Team work, training and coaching skills.

- Problem solving skills, creativity and electronic knowledge base.

- Good English reading and writing.

- Good in using Microsoft Office, Excel and Power point.

Quyền lợi được hưởng

- Lương thỏa thuận theo năng lực.

- Negotiable salary according to ability.

- 14 days of leave/year.

- 13th month salary and periodic salary increase.

- Participating in social insurance and health insurance with full salary.

- Periodic health examination.

- The Trade Union, travel, party and enjoy holidays, Tet, joys, birthdays, ..

- Professional environment, modern office, working equipment provided by the company.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

QA
Vị trí Chuyên Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi (Sony Project) - Phỏng Vấn Và Làm Việc Online tuyển dụng bởi công ty CÔNG TY CỔ PHẦN RELIA VIỆT NAM tại Hồ Chí Minh với mức lương 12-14 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Quản Lý Chất Lượng tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh