Chọn tìm kiếm nâng cao

Citiphone Staff

115 Nguyễn Huệ, Quận 1, Hồ Chí Minh

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

The Citiphone Staff will provide world-class service excellence to the customer by offering customers a positive and consistent telephone banking experience

- Reports to the Team Leader / Supervisor

- Attend to inbound and outbound telephone calls/contacts in accordance with standard operating procedures

- Provide information on services offered by Citibank to enhance customer relationships

- Identify and maximize sales opportunities, where applicable, to all customers

- Provide professional, friendly and high quality customer service & sales for each point of contact with the customer

- Identify and respond to customer needs accordingly

- Manage challenging customers professionally and provide after sales service, where applicable

- Able to consistently communicate in a positive and enthusiastic manner; while handling customer complaints in an assertive manner

- Use call/contact control techniques to provide efficient, high quality interactions with customers

- Maintain detailed records of client interaction in order to improve quality of information available

- To provide optimum service to all customers by answering inquiries and resolving complaints effectively with the ultimate aim of projecting a professional image

- Update and perform on-line maintenance on system terminals as per customers’ requests

- Ensure effective and timely follow-up as promised to customers

- Process financial entries and adjustment on customers’ accounts if necessary

- Other tasks as assigned by the supervisor and the management

Yêu cầu ứng viên

- Holds at least Diploma or Degree in any field

- Previous experience in a call center would be an added advantage

- Should have excellent interpersonal and communication skills with good command of written and spoken English

- Strong in customer service skills. A team player with commitment and initiative, service oriented, able to work under pressure, matured, motivated, meticulous and analytical and able to multi-task.

- Good understanding of Citibank customers, product and services.

- Working knowledge of specialized products, systems and services.

- Knowledge of Internet, Microsoft Office including email, MS Excel, MS Word and fax.

- High level of listening and comprehension skills. Able to probe for required information from customer

- Assertive and able to manage in situations where there may be limited information.

Quyền lợi được hưởng

  • 13 month salary
  • AON premium Health Care
  • Allowances

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!

Tin được đăng bởi Tram - Ban tuyển dụng Ngân hàng Citibank


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Citibank là một tổ chức tài chính cung cấp dịch vụ tài chính và ngân hàng trên 1.000 thành phố tại 160 quốc gia và hàng trăm triệu khách hàng trên thế giới, chúng tôi là Citi, với hơn 200 năm kinh nghiệm tài chính và ngân hàng vượt qua nhiều thách thức vào những thời điểm khó khăn nhất của kinh tế và khả năng nắm bắt cơ hội kinh doanh trên thị trường toàn cầu, chúng tôi phục vụ các khách hàng cá nhân, cộng đồng và các tổ chức và các quốc gia.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 115 Nguyễn Huệ, Quận 1, Hồ Chí Minh

Website: https://www.citibank.com.vn/portal/vietnam_home_vn.htm

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh