Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Care Officer - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng

Ton That Tung Str., District 1, Ho Chi Minh City
Hạn nộp hồ sơ: 09/07/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Customer Services / Dịch vụ khách hàng:

- Welcome guests in professional way.

- Coordinate with Center Manager to distribute visit to Education Consultant

- Update visitors’ info on CRM.

- Become a service hub to receive all customer/ student feedback/ complaints as center level.

- Create the ticket to follow up, resolve and update until the cases is closed.

- Receive incoming calls, within three rings, positively and friendly.


Student Services / Dịch vụ học viên:

- Coordinate with Academic and Admissions Department to do the survey to customers and students all the time.

- Assign cabins in the system for students learning Multimedia.

- Provide customer caring based on SOPs to bring the VIP feeling to customers/students.


Operation / Vận hành:

- Maintain center operation: check temperature of classes, keep center clean and tidy, good music, good smell, etc.

- Manage and control light systems and air conditioners at center to optimize the monthly consuming electrical expense.

- Supervise performance of Housekeeper at center to make sure she performs well.

- Support Academic and Admissions departments in center's event organizing.

- Support MKT team to implement the promotion campaign as center level.


Yêu cầu ứng viên

 - College degree or above

- At least 1-year experience in customer services/ customer care. Having previous customer service experience in hotel/ restaurant is preferable

- Exhibits positive attitudes

- Customer-centric attitude

- Good verbal communication skills in Vietnamese & English


Quyền lợi được hưởng

- Free English course up to 60M/ year

- 12 days of annual leave plus public holiday

- Professional training/ coaching

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

.NET
Vị trí Customer Care Officer - Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Speak Up Vietnam tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh