Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Experience Specialist

Tòa nhà Mapletree, 1060 Nguyễn Văn Linh, phường Tân Phong, Quận 7
Hạn nộp hồ sơ: 15/05/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Get to know the Role​:

● Manage service enquiries and disputes arising from our drivers and passengers

● Provide excellent customer service to our customer base

● Maintain good relationships and community building efforts with drivers and passengers

● Guide our drivers and passengers to ensure safety in using our product, provide initative solutions/ actions regarding to customer inquiries/ urgent issues

● Monitor various company communication channels including call center, social media, web enquiries, etc. and respond appropriately in a timely manner

● Gather feedback from drivers and passengers, observe front-line/ back line issues

● Perform ad-hoc or administrative tasks as required by the team to improve overall business such as market research, service quality audit, etc.

 The day-to-day activities​:

● Monitor various company communication channels including call center, social media, web enquiries, etc. and respond appropriately in a timely manner

● Gather feedback from drivers and passengers, observe front-line issues such as booking cancellation reasons, etc. and report promptly to supervisor

● Perform ad-hoc tasks as required by the team to improve overall business such as market research, service quality audit, etc.

● Perform administrative tasks involving driver’s account (credit top-up, changes in driver information, etc.

 

Yêu cầu ứng viên

The must haves​:

● Bachelor degree or equivalent

● Able to work by shift (latest 10pm)

● Min 2 year customer service experience

● Comfortable working in a Call Center environment and handling urgent issuse/ incidents

● Good communication skill

● Excellent in problem solving

● Excellent command in spoken and written English

● An effective listener and troubleshooter

● Attentive to detail and accuracy

● Working 24/7 shift (night shift) 


Quyền lợi được hưởng


Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Ngành nghề

Dịch vụ khách hàng

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Quận 7

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 268 Tô Hiến Thành, Phường 15, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh.

Website: http://grabtaxi.com/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh