Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service And Documentation Staff In Logistics

08 đường số 81, phường Tân Quy, Quận 7, Tp. Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2021

Mô tả công việc

***** Import:

- Received pre-alert from oversea, file manifest, send arrival notice to customer, and release Delivery Order to customer.

- Contact with customer to prepare to do import customs clearance, update information for cargo release to CNEE.

- Check import requirement procedure to import cargo and reply to customer, oversea, MSDS, HS code, import license

- Update related law

- Fulfil Control table sheet.

- Correspondence with other sections and our overseas partner offices.

- Issuing debit note and send to customer for confirmation.

- Others jobs as per BOD’s requirements.

***** Export:

- Received inquiries from customer/ oversea and arrange for booking

- Contact with customer to prepare to do export customs clearance, update information for cargo release to customer.

- Declare MBL, VGM for the shipment. Making and supporting customers with documents related to shipments such as: ISF, AMS for goods to the US, ...

- Check export requirement procedure to export cargo and reply to customer, oversea, MSDS, HS code,

- Update related law

- Fulfil Control table sheet.

- Correspondence with other sections and our overseas partner offices.

- Issuing debit note and send to customer for confirmation.

- Others jobs as per BOD’s requirements

Yêu cầu ứng viên

- At least 1 - 3 years with knowledge in all fields: Air & sea freight forwarding and logistics operation, Customs clearance, Domestic delivery.

- University graduated, major in Economics, Foreign Trade, Maritime and so on.

- Fluent in English (listening, speaking and writing skill), Microsoft office

- High responsibility, flexibility, hard-working, and willing to learn more.

- Good negotiation and communication skill

- Ability to work independently and teamwork with multiple tasks and time management skill.

- Strong and never give up spirit.

- Willing to learn and high motived.

Quyền lợi được hưởng

-Salary is reviewed minimum 1 time per year (Lương được xét tối thiểu 1 lần/năm).

-13th month salary, annual leave, birthday bonus, ... (Lương tháng 13, phép năm, thưởng sinh nhật, ...).

- Social insurance (Participate in full salary), unemployment insurance and other benefits.

- Milk tea, coffee, fruit free (Trà sữa, cà phê, trái cây miễn phí).

- Dynamic and sociable working environment (Môi trường làm việc năng động và hòa đồng).

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

ỨNG TUYỂN NGAY

Hạn nộp hồ sơ: 06/08/2021


Vị trí Customer Service And Documentation Staff In Logistics tuyển dụng bởi công ty CÔNG TY TNHH CARGOBUS LOGITEC tại Hồ Chí Minh với mức lương 9-15 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh