Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service (Industrial Company)

Số 9 Đường Nam Hòa - Phường Phước Long A - TP Thủ Đức - TP Hồ Chí Minh.
Hạn nộp hồ sơ: 03/07/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Receive PO from Sales team/CS team and input to accountant software (called “POC”) for following and issue invoice when delivery.

- Connect to Supply Chain about delivery date and confirm delivery date with customers by emails (get PO signed and stamped then send it back to customers).

- Work with Admin supervisor to arrange driver to deliver to customer daily/weekly.

- Send mails/sample by courier if required (from Sales team/CS team).

- Send email to other departments to release good and arrange delivery if required.

- Make official quotation and send to customers if required.

- Check basic info on sale contract/principle contract and transfer Supply Chain/Sales Team/HR/legal dept. to check the others

- Print/Scan documents as requested (included customs document, PO, etc.)

- Do on-spot customs clearance for local products sold to customer located in IZ, etc.) then arrange delivery when on-spot customs clearance done.

- Go to bank to transfer payment to local suppliers.

- Work with local suppliers and Supply Chain members on equipment/material in related to download/handling chemical.

- Complete forms for customers (vendors formsl etc.)
- Work with forwarder to book flight/vessel for the shipments

Yêu cầu ứng viên

- At least 1 - 2 years with knowledge in all fields: Air & sea freight forwarding and logistics operation, Customs clearance, Domestic delivery.

- University graduated, major in Economics, Foreign Trade, Maritime and so on.

- Fluent in English (listening, speaking and writing skill), Microsoft office...

- High responsibility, flexibility, hard-working, and willing to learn more.

- Good negotiation and communication skill.

- Ability to work independently and teamwork with multiple tasks and time management skill.

- Strong and never give up spirit.

- Willing to learn and high motived.

Quyền lợi được hưởng

- Salary agreed by capacity (Mức lương thỏa thuận theo năng lực)

- Revenue bonuses, holiday bonuses as prescribed by the company (Thưởng doanh thu, thưởng Lễ, tết theo quy định công ty)

- Social insurance, unemployment insurance and health insurance in accordance with current regulations (Chế độ BHXH, BHTN, BHYT theo quy định hiện hành của Nhà nước.)

- Working in a dynamic, creative young environment, clear promotion opportunities. (Làm việc trong môi trường trẻ trung năng động, sáng tạo, cơ hội thăng tiến rõ ràng.)

- Fully equipped for work. (Được cung cấp đầy đủ trang thiết bị phục vụ cho công việc.)

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service (Industrial Company) tuyển dụng bởi công ty CÔNG TY TNHH CREATIVE ENGINEERING tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh