Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
- Handle customer inquiries (phone, chat, email, Facebook, face to face)
- Proactively offer PROFESSIONAL but SINCERE service to customers
- Resolve customers ‘complaints
- Ensure and provide quality service to both internal and external customers.
- Communicate and coordinate well with internal departments
- Follow up and completely solve customer queries within company policy
- Ensure to proactively offer customers BEST service, exceed customers’ expectation
Yêu cầu ứng viên
- Strong interpersonal skills.
- A polite, friendly and diplomatic manner.
- Good at Communication
- Good negotiation skills.
- The ability to generate ideas/ customer solution
- The ability to gain train/coach skill
Quyền lợi được hưởng
- Working in a dynamic and professional environment with many advancement opportunities
- Provide adequate equipment to serve the job
- Be paid social insurance, health insurance, unemployment insurance
- Enjoy the welfare policies according to the company's regulations
- Trained and upgraded regularly.
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
Ngành nghề
Dịch vụ khách hàngTHÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
Customer Service Intern
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.