đối tác và khách hàng* của TopCV
Customer Service Leader



Chi tiết tin tuyển dụng
Mô tả công việc
Responsible for overseeing customer service operations at tiNi system (include: tiNiWorld, tiNiStore, Carter's, Gymboree) to ensure service quality, enhance customer experience, and support business growth. This role plays a key part in developing customer feedback systems, training and developing the CS team, and collaborating with other departments to effectively implement marketing campaigns, telesales programs, and continuous process improvements.
Key Responsibilities
Planning
Develop FAQ for related Marketing Campaigns such as: loyalty program, promotion program, new product launching, telesale programs… to solve customer’s inquiries.
In-charge & develop Customer Response System on web, app, hotline, fanpages with Digital & IT.
Supervise all the feedback from CS team to customer to make sure approriate with business.
Monitor, analyse and improve processes to improve Call center KPIs, customer experience, and work productivity of CS team.
Develop telesales program & incentive.
Customer Service Quality Control:
Manage and coordinate the daily operations of the customer service team, ensuring work efficiency and service quality.
Handle customer inquiries, complaints, and issues in a timely and professional manner to create a positive experience for both parents and children.
Proactively introduce and consult customers on tiNiWorld’s products and services (playtime tickets, birthday party booking, promotional programs, tiNiApp download, etc.) to drive sales.
Team Leadership
Forecast of daily workload and peak time, mange working shift.
Recruit, onboard, and develop team members in alignment with brand needs and company culture.
Support and coach team members on communication, problem-solving, and sales skills.
Analysis & Reporting
Develop tracking report for business requirements (weekly, monthly and by request).
Provide insights and suggest improvements based on customer feedback.
Yêu cầu ứng viên
College or University degree in Business Administration, Marketing, Customer Service, or related fields.
Experienced in customer service or sales, preferably in the service, entertainment, F&B, or mom & kids industries.
At least 2-3 years of experience in a team leader or supervisory role.
Excellent communication and problem-solving skills, with a flexible and customer-focused approach.
Strong leadership and team management abilities.
Sales skills with the ability to consult and upsell products and services.
Good organizational skills, ability to handle pressure, and high sense of responsibility.
Proficient in basic office software (Word, Excel); Proficient with CS tool (Ex: CRM, Haravan, Mitek, Meta Business Manager, Zalo OA...).
Ability to work under pressure and meet deadlines.
Have ownership, enthusiastic and proactive spirit at work.
Basic English communication.
Quyền lợi
- Laptop, Office 365, N KID Cloud
- 7.5-hour work day, Mon to Fri; the 15-minute rest period
- Provide training to develop our employee‘s knowledge and skills (Internal training)
- Benefits for special holidays (Birthday, Women’s Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, International Children‘s Day…)
- Company trip and Year-End party every year
- Young, friendly, and international working environment
- Modern working conditions and entertainment facilities at the office
Thiết bị làm việc
Quyền lợi
Địa điểm làm việc
Cách thức ứng tuyển
Việc làm liên quan




Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với TopCV thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
-
Hoặc liên hệ với TopCV thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của TopCV:
Email: hotro@topcv.vn
Hotline: (024) 6680 5588
Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
- Hàng ngàn tin tuyển dụng chất lượng cao được cập nhật thường xuyên để đáp ứng nhu cầu tìm việc của ứng viên.
- Hệ thống thông minh tự động gợi ý các công việc phù hợp theo CV của bạn.
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
- Nhiều mẫu CV đẹp, phù hợp nhu cầu ứng tuyển các vị trí khác nhau.
- Tương tác trực quan, dễ dàng chỉnh sửa thông tin, tạo CV online nhanh chóng trong vòng 5 phút.
Hỗ trợ Người tìm việc
- Nhà tuyển dụng chủ động tìm kiếm và liên hệ với bạn qua hệ thống kết nối ứng viên thông minh.
- Báo cáo chi tiết Nhà tuyển dụng đã xem CV và gửi offer tới bạn.
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!