Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service Leader

Số 98-100 Đốc Ngữ, Ba Đình, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

  • Manage and develop good relationships with all customers.
  • Respond promptly to customer inquiries (via multiple channels including emails, phone calls, chats) to ensure Service Level Agreement (SLA) is 100% met.
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution.
  • Communicate and coordinate with internal departments.
  • Keep records of issues/problems for further investigation from functional teams.
  • Build up CS team, processes, and coach CS team members to ensure the highest service level.
  • Other tasks as assigned by Manager.

Yêu cầu ứng viên

  • At least 3 years of experience in similar position is preferred.
  • Excellent interpersonal and customer service skills.
  • Good communication skills, proficiency in written and spoken English.
  • Good attention to details.
  • High sense of responsibility and enthusiasm.
  • Familiar with smartphone/ mobile device/mobile applications.
  • Experience in device/application troubleshooting is highly preferable.

Quyền lợi được hưởng

  • Attractive salary, performance-based bonus, and all benefits according to Labor Law
  • Sponsored lunch, parking, 5 working days per week
  • Fast-track career with Bi-annual Performance Reviews
  • Employee Stock Options Plan (ESOP) for outstanding talents
  • Company outings and monthly team activities
  • Working in a friendly and supportive environment, where you are trusted and empowered
  • Working with a dynamic and talented team who have worked in global tech giants

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service Leader tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Abivin Việt Nam tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Trưởng nhóm
Yêu cầu kinh nghiệm: 3 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh