Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service Manager

8th Floor, Amore Building, 103 Bùi Thị Xuân, Hai Bà Trưng
Hạn nộp hồ sơ: 26/05/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

• Represent EF Academy to speak at functions and events
• Represent EF Academy to lead and support EF parents and students on all aspects to ensure better satisfactions from EF students and parents
• Plan, lead and execute excellent customer service and value-added activities for EF parents and students
• Collaborate with EF schools to ensure better academic and social performance for EF students, acting as chief Counsel to EF parents and students
• Handle complaints and queries from customers
• Handle visa support to EF customers


Yêu cầu ứng viên

• Minimum 3-5 years of work experience in sales, business development or customer service
• Entrepreneurial spirit, who thrives under high pressure and wants to work in an uncontrolled environment with very few restrictions.
• You have a highly result oriented mindset, a customer-focused nature with built-in cultural awareness and emotional sensitivity
• Proactive, aggressive and able to work independently.
• Positive attitude and ability to see opportunities
• You are a creative but strategic thinker - with a passion for details.
• Overseas experience from either living or studying abroad in a foreign country
• An ability to prioritize, multitask and meet deadlines
• A flexible attitude towards work
• Patient but yet result-oriented and problem-solving mindset
• Strong networker
• Exceptional interpersonal skills and communication skills, so as to be able to deal with a variety of stakeholders.
• Fluent in both Vietnamese and English, both in writing and in speaking
• Thrives on intellectual challenges
• A clear understanding of education system in Vietnam and a potential network within the educational institutes are a big plus, previous experience serving high-end customers is another.
• Willingness and ability to occasionally travel within the region and abroad is necessary.

Quyền lợi được hưởng

.Attractive salary and bonus
.Dynamic team with great support at a world leading education organisation
.The opportunity to have a long-term career

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service Manager tuyển dụng bởi công ty Van Abroad tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service Manager tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Trưởng/Phó phòng
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Van Abroad được thành lập với triết lý giáo dục dựa trên việc khơi dậy đam mê tiếng Anh giúp học viên từng bước xây dựng tư duy bằng Anh ngữ, giúp các bạn trẻ thực hiện ước mơ du học nước ngoài và trở thành những người đứng đầu trong tương lai.

Trong giai đoạn phát triển hiện nay, chúng tôi đang mở rộng hoạt động và đặc biệt chú trọng xây dựng nguồn nhân lực, luôn chào đón tất cả các ứng viên đang mong muốn tìm kiếm môi trường làm việc năng động, trẻ trung và cùng nhau thực hiện các dự án mới về giới trẻ.



LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 8th Floor, Amore Building, 103 Bùi Thị Xuân, Hai Bà Trưng

Website: http://vanabroad.com/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh