Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service SME - Subject Matter Expert

Lầu 4-5, tòa nhà QTSC 1. Lô 34 Công viên phần mềm Quang Trung. Số 02 Đường Tô Ký, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

· Responsible for team mentoring.

· Keep track of schedule adherence. Providing real time Floor Support to agents taking calls

· Handling the Escalation and Supervisor calls/sessions and taking Tier 1 calls for specific duration to keep yourself updated on the process knowledge

· Motivating the team members to achieve targets set by the company taking the key metrics into consideration.

· knowledge sharing and addressing issues of associates through floor walking, live call barging and providing feedback, coaching on the real time/historic basis.

· Taking regular sessions briefing mentees on critical issues affecting process as and when directed.

· Sharing quality audits coaching associates on appropriate measures to correct Quality Process hygiene.

· Contributing in offering recommendations for process product improvement to the Delivery Manager.

· Taking regular pre and post shift huddles discussing high and low pointers.

Yêu cầu ứng viên

·  Candidates should be have as least 03 years experiences from senior customer service, and as least 01 year expience in SME at Call Center.

· Proficiency in employee development to assist employees in meeting the Performance Targets through Hiring, Coaching & Mentoring

· Ability to calibrate employee performance to the Performance Targets through monitoring and Coaching

· Ability to communicate and resolve issues that affect Performance Criteria

· Ability to share operational improvement and take action with other teams

· Ability to manage projects to improve employee performance

· Ability to handle escalations from employees on their team

Quyền lợi được hưởng

- Working in the professional & friendly enviroment.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Ngành nghề

Dịch vụ khách hàng
Vị trí Customer Service SME - Subject Matter Expert tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Vietnam Concentrix Services tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Trưởng nhóm
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh