Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service Staff

Nay đã có đến 5 cơ sở
Tại Đà Nẵng:
-90 Hàm Nghi
-481 Tôn Đức Thắng
-288 CMT8
-38 Phan Đăng Lưu.
Tại Huế:
-42 Hùng Vương
Hạn nộp hồ sơ: 25/07/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Caring end-users/ dealers/ distributors
- Receiving products from end-users/ dealers/ distributors (inspecting, inputting data into system, printing report and getting signature from end-users/ dealers/ distributors, and assigning technician)
- Returning products to end-users/ dealers/ distributors (checking receipt & system, getting products from technician, inspecting together with end-users/ dealers/ distributors, receiving money & issuing system invoice if any, and delivering products to end-users/ dealers/ distributors)
- And if end-users/ dealers / distributors request for financial invoice: Recording information and transferring to PIC. And after getting financial invoice from Accounting then calling end-users/ dealers/ distributors come to Service Center to receive it or sending it to end-users/ dealers/ distributors by a forwarder
- Receiving and returning products for end-users/ dealers/ distributors in provinces as above process (Sending email to end-users/ dealers/ distributors once receiving and returning. Gathering bills of sending products to provinces and transferring bills to PIC)
- Handling complaints of end-users/ dealers/ distributors
SERVICE BUSINESS: Selling parts/accessories: Creating SO if accessory, and creating service case if spare parts
- Receiving inbound call, answering, and advising customers
- Carrying out outbound call as needed
- Replying for customers' requests via email
- Carrying out happy call including survey of customer satisfaction index (CSI)
- ADMIN: Some admin task for service center
- Other duties & responsibilities may be required and/or assigned as necessary

Yêu cầu ứng viên

• FEMALE only, young and good looking, at least 2 years experiences in CUSTOMER CARE
• Bachelor degree
• Good at communication skills and negotiation and telesales skills. High proficiency in spoken and written English is a must
• Able to work under pressure, meet the deadline on time
• Ability to do team-work as well as work independently
• CAN DO attitude; concentrate on details and possibility work multi-tasking with high pressure.
• Computer literate (very good skill in Microsoft Office software, Excel, Words, Powerpoint)

Quyền lợi được hưởng

-13th salary
-Apply Social Insurance right at probation period
-Yearly company trip

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service Staff tuyển dụng bởi công ty Kim Anh Computer tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

KIMANH Computer – 90 Hàm Nghi, Đà Nẵng 

- Thu mua, laptop cũ, điện thoại hư hỏng giá cao

- Sửa chữa laptop, điện thoại lấy ngay giá rẻ

- Bán trả góp laptop cũ giá rẻ, uy tín

- Cung cấp, phân phối laptop cũ, linh kiện laptop sỉ và lẻ

Điện thoại: 0888.126.126

Email: kimanhmmt@gmail.com

Website: www.maytinhdanang.com.vn - www.kimanh.com.vn

Facebook: www.fb.com/kimanhHamNghi


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Nay đã có đến 5 cơ sở Tại Đà Nẵng: -90 Hàm Nghi -481 Tôn Đức Thắng -288 CMT8 -38 Phan Đăng Lưu. Tại Huế: -42 Hùng Vương

Website: http://www.maytinhdanang.com.vn

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh