Customer Service Team Head
Chi tiết tin tuyển dụng
Mô tả công việc
I. Job Summary:
- To manage Customer Service (CS) Team to make sure providing an efficient and high-quality service to customer to satisfy customers (both internal & external) needs and expectations within company's procedures/guidelines and ensure quality of work by leading the team to achieve assigned KPIs
- Periodic review, update, develop all related processes, manuals, workflows and regular and ad-hoc reports.
II. Key Roles & Responsibilities:
1. Manage CS Team’s daily operations (55%):
- Call flow & dropped call real-time monitoring,
- Walk-in customer serving,
- Email, Zalo chat contact channels,
- Random check CSM tickets’ logging content,
- TAT control, and do following up over TAT cases with related Departments;
- First call resolution (FCR) control
- To collaborate with other Departments (internal customer) to determine best practice for the delivery of team service and customers, business partners (external customer) to get the assigned works done and meet CS’s KPIs
2. Enhancement & Development (35%):
- To develop team members’ initiatives/project/system enhancement
- Responsible for productivity and quality of customer service as well as staff performance
- Keep up-to-date on new or enhanced products/services to maintain a high-quality service with accurate information providing to customer
3. Others & Report (5%):
- Do regular/ad-hoc reports
- Significant complaint handling in case of needed.
- Other assigned tasks by Head of Customer Service Center/Division Head.
Yêu cầu ứng viên
1. Qualification
• University graduated. Economics, Finance or Banking is preferable
2. Work Experience
• Over 5-year-experience in Customer Service or Call Center,
• Over 3-year-experience of team management
3. Knowledge
• Vietnamese & English - advanced
• Understanding about SVFC's products
• Customer service oriented & Having knowledge/experience in deadling with customer, Customer service or service industries
• Having rich experience in complaint handling, dealing with both internal & external customers (face-to-face & other communication channels)
• Manual/procedures/process building up
• Experienced in: Recruitment, training, coaching, reporting & Objectives/goals setting up for the team
4. Skills
• Familiar with CRM system/call center
• Proficient in MS Office (Word, Excel, Power Point,...)
• Good Analysis & reporting skills
• procedures/process/guideline,... building up
• Carefulness, perseverance, motivation and self motivation
• Attention to detail and quality orientation
• Relationship building & team work
• Agility and adaptability
• Conflict management
• Coaching, training, mentoring, interview skill
Quyền lợi
- Colleagues:
- Friendly and dynamic working environment - Annual leave:
- 14 – 20 Days of annual leave
- 3 days of sick leave with pay
- Get 1 additional annual leave for each 5 full years of service - Benefits:
- Social insurance
- Premium health insurance for employees and their related persons
- Annual health check
- Competitive salary
- Attractive Bonus (monthly / yearly bonus, incentive)
- Guaranteed 13th month salary
- Annual salary review - Other extras:
- Vietnam company trip
- Engagement and outdoor Quarterly/Yearly Employee Recognition
- Long service award: 5 years, 10 years, 15 years activities (birthday, football, charity etc)
Địa điểm làm việc
Thời gian làm việc
Cách thức ứng tuyển
Phân tích mức độ phù hợp của bạn với công việc

Việc làm liên quan
Khóa học dành cho bạn
Thông tin chung




Bí kíp Tìm việc an toàn
Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
Dấu hiệu phổ biến:
Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với TopCV thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
-
Hoặc liên hệ với TopCV thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của TopCV:
Email: hotro@topcv.vn
Hotline: (024) 6680 5588
Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
- Hàng ngàn tin tuyển dụng chất lượng cao được cập nhật thường xuyên để đáp ứng nhu cầu tìm việc của ứng viên.
- Hệ thống thông minh tự động gợi ý các công việc phù hợp theo CV của bạn.
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
- Nhiều mẫu CV đẹp, phù hợp nhu cầu ứng tuyển các vị trí khác nhau.
- Tương tác trực quan, dễ dàng chỉnh sửa thông tin, tạo CV online nhanh chóng trong vòng 5 phút.
Hỗ trợ Người tìm việc
- Nhà tuyển dụng chủ động tìm kiếm và liên hệ với bạn qua hệ thống kết nối ứng viên thông minh.
- Báo cáo chi tiết Nhà tuyển dụng đã xem CV và gửi offer tới bạn.
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!