Customer Service Team Leader (Korean - English)
Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
• Responsible for team mentoring.
• Keep track of schedule adherence. Providing real time Floor Support to agents taking calls
• Handling the Escalation and Supervisor calls/sessions and taking Tier 1 calls for specific duration to keep yourself updated on the process knowledge
• Motivating the team members to achieve targets set by the company taking the key metrics into consideration.
• knowledge sharing and addressing issues of associates through floor walking, live call barging and providing feedback, coaching on the real time/historic basis.
• Taking regular sessions briefing mentees on critical issues affecting process as and when directed.
• Sharing quality audits coaching associates on appropriate measures to correct Quality Process hygiene.
• Contributing in offering recommendations for process product improvement to the Delivery Manager.
• Taking regular pre and post shift huddles discussing high and low pointers.
• Providing Floor support to agents and providing other assistance as requirement
Yêu cầu ứng viên
• Korean certificate
• Korean & English competency in 4 skills (writing, reading, speaking, listening)
• More than 4 years of experience in job that using Korean
• Experience in BPO industry will be a plus
• Logical thinking, analytical thinking
• Self motivated, proactive, team work spirit
• Can go on overseas business trips
Quyền lợi được hưởng
- Lương thưởng hấp dẫn
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
THÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
Customer Service Team Leader (Korean - English)
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.