Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service

Tầng 3, Tòa nhà C+Office, Tổ 28 Thành Thái, Cầu Giấy, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 17/06/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Support customers by replying to all their requests via email, PayPal, Trustpilot...

Core, Postmark, website. Help them to solve their problem ASAP.

- Receive and provide order's information if required

- Having teamwork with relevant departments to support customers and process orders.

- Contact to customers: problems with orders, promotions ...

- Handle urgent requests from customers on weekend by shifts

Yêu cầu ứng viên

- Having experience in customer support

- Good communication skill, fluent in English;

- Have a great sense of customer service, a strong desire to learn, and be a great communicator.

- Have passion for customer support, have mind set "customer centric"..

- Analyze, categorize customer feedback and using that to make better decisions to improve service

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary

- Review salary after 6 months

- Working with a team full of young and passionate talents

- Opportunities to have stock options of a million-dollar company

- Having chances to provide solutions for real e-commerce problems

- Leave Paid, health insurance, Travelling, ...

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service tuyển dụng bởi công ty APATO Việt Nam tại Hà Nội với mức lương 7-10 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh