Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service

TẦNG 2, TÒA NHÀ VRG, 177 HAI BÀ TRƯNG, PHƯỜNG 6, QUẬN 3, TP.HCM
Hạn nộp hồ sơ: 30/06/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Execute customer’s service requirements from Bookings, Cargo movement to Data Transmission, Documentation and Invoicing

Coordinate with customers and colleagues to fulfill the job

Coordinate with airlines/ carriers/ worldwide agents to handle shipments

Solving all the matters/ problems related to operation jobs

Communicate with Sales/ Operation team to ensure proper flow of information regarding booking prospects and rate approvals

Handle customer enquiries, quotations and overseas agent correspondence and offering solutions

Perform and resolve customer dispute or complaint cases with care and in compliance with all internal and regulatory company’s requirements and customer’s standard operating procedure

Ensure customer satisfaction and feedback to customers in professional manner

Prepare reports, update system timely and accurately

Provide comprehensive and professional services to customers, working to acquire, retain and develop relationships

Other tasks as assigned by Head of Department

Yêu cầu ứng viên

At least 2 year customer service experience in forwarding, logistics, import & export company

Good command of English and MS. Office

Good in customer service, communication, problem solving and negotiation

Teamwork and strong self-motivation

Able to work independently or in group under high pressure

Quyền lợi được hưởng

Social insurance, health insurance, unemployment insurance as prescribed

Bonuses depending on the performance

The working environment is dynamic, being developed for development

Participate in training courses organized by the company.

Other treatment regimes in accordance with the regulations of the State and the company.

Other treatment regimes in accordance with the regulations of the State and the company.


Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Gia Linh Logistics tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh