Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Service

VIETNAM AIRLINES BUILDING 02nd No. 108 Hong Ha Str, Ward 2, Tan Binh Dist,HCMC
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Operate each shipment independently according to the SOP, preparing documents such as SLI、B/L、delivery notice and etc, arranging all the process such as booking, trucks, customs clearance, inputting shipment information into the company system in time;

- Tracking the shipping status, maintaining the good relationship with carrier, warehouse, trucks and other related department;

- Be responsible for the customer service, answering the customers ‘questions about booking via our system. Problem shooting with quick speed and efficiency from the customer’s satisfaction;

- Quoting to customer/agents, tracking the status of each shipment, communicating and coordinating with customers, oversea agents and suppliers;

- Inputting related fees, issuing invoices

- Implementing the tasks assigned by region manager and report the result regularly, maintaining the good cooperation relationship with oversea agents and customers;

- Get familiar with the price of the responsible region, knowing and analyzing the current status and development of the routes in the region, and noticing internal and updating the quotation;

- Receiving oversea agent and customers independently and helping arranging the schedule of related persons;

- Other tasks assigned by the supervisor.

Yêu cầu ứng viên

- College degree or above, major in logistics or international trade will be preferred;

- Good command in English , both oral and written.

- 2-3 years working experience in freight forwarding industry, US & Canada lane is preferred.

- Positive, self-initiative, responsibility, be able to work under pressure

- Good communication skill and team work spirit

- Good mandarin skill will be considered with priority

Quyền lợi được hưởng

- Salary from 13,500,000 VND - 17,000,000 VND

- Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.

- Provide complete equipment to serve the job.

- To pay social insurance, health insurance, unemployment insurance.

- Enjoy welfare policies according to the company's regulations.

- Regular training and professional improvement. 

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Customer Service tuyển dụng bởi công ty Công Ty TNHH Vận Chuyển Quốc Tế Everok Việt Nam tại Hồ Chí Minh với mức lương 13-17 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh