Top employer {{ job.title }}
Còn {{ job.remain_deadline_by_day }} ngày để ứng tuyển
Còn {{ job.remain_deadline_by_hour }} giờ để ứng tuyển
Thông tin chung
Địa điểm làm việc
Respond to customer queries:
• Provide a great customer experience in an engaged, personal, courteous, welcoming,caring, professional, and enthusiastic fashion to all customers
• Support both member and non-member inquiries via phone or chat in a non-scripted environment by providing the right solution in the best way.
• Be a true brand ambassador by living the brand values in each customer interaction.
• Demonstrate cultural awareness and sensitivity when interacting with customers and colleagues from all over the world.
Resolve issues:
• Identify, diagnose, and troubleshoot customer issues (e.g. issues around streaming, billing,account settings, etc.) in a careful and vigilant manner and provide general question assistance.
• Escalate any issues that require supervisor, tier 2, or tier 3 assistance correctly and appropriately providing the right level of context and detail
• Candidate must possess at least a Diploma in any field.
• You have great communication skills, among which the ability to convey information concisely and clearly in a friendly and professional manner.
• You have great problem-solving skills and the ability to search for and quickly take in all necessary information to help you solve the customer’s issue
• You love communicating via chat/DM and are as natural in that as in a regular conversation.
• You have great typing skills (scores at or above 40WPM) and excellent written communication skills – perfect grammar and spelling, clear and concise writing that adds to an efficient resolution for the customer requests.
• You have experience streaming on various devices.
• You have a basic understanding of computer, device, and home networking terminology (operating systems, browsers, routers, modems, etc.)
• You have a basic knowledge of computer, phone (apps), gaming systems and more, which are all used for streaming (PS4, Xbox, Apple TV, etc).
• You have previous experience with customer service (experience with technical support preferred).
• Excellent English and local language communication/written skills.
• Possess a service-oriented customer service mindset with excellent telephone etiquette.
• Independent and self-motivated
Benefits:
- Working hours - Monday to Friday (3pm – 12am)
- 20 RM per day of shift allowance if staff works in the office
- Free air ticket from Vietnam to Malaysia
- Free accommodation for 1 month
- Permanent job / Full time
- Follow Malaysia public holidays.
- Location : Malaysia (KL Sentral area / Nearby LRT & KTM & MRT)
Nếu bạn thấy rằng tin tuyển dụng này không đúng hoặc có một trong các dấu hiệu sau, hãy phản ánh với chúng tôi.
Báo cáo tin tuyển dụngGiới thiệu
Bạn có khao khát một nghề nghiệp mơ ước cho phép bạn được thỏa sức, thoát khỏi vùng an toàn và đạt được nhiều thành tựu hơn không? Hãy giải phóng tiềm năng của bạn tại TDCX, một công ty BPO với nhiều giải thưởng và đang lớn mạnh trên toàn cầu.
Hãy làm việc với những thương hiệu được yêu thích nhất trên thế giới và ở bên những người đồng nghiệp đa dạng và tuyệt vời. Hãy vào ngôi nhà của chúng tôi, nơi bạn cảm thấy thuộc về, và khởi đầu hành trình khai phá tiềm năng bản thân BeMore!
NHỮNG LÝ DO HÀNG ĐẦU ĐỂ LÀM VIỆC TẠI TDCX:
Chế độ đãi ngộ hấp dẫn, các đặc quyền và chế độ thưởng hiệu suất làm việc tuyệt vời
Bảo hiểm y tế, bảo hiểm hoặc an sinh xã hội toàn diện
Không gian làm việc cao cấp
Các hoạt động hấp dẫn và các chương trình công nhận và khen thưởng
Kế hoạch học tập và phát triển mạnh mẽ để tăng trưởng sự nghiệp của bạn
Nền văn hóa tích cực để bạn BeMore & BeHappy tại nơi làm việc
Dễ dàng xác định vị trí khu vực với kết nối trực tiếp đến phương tiện giao thông công cộng
Sắp xếp công việc linh hoạt
Được huấn luyện và cố vấn bởi các chuyên gia trong lĩnh vực của bạn
Gia nhập một công ty toàn cầu với lịch sử thành lập từ năm 1995 và hơn 350 giải thưởng trong ngành
TDCX (NYSE: TDCX) provides transformative digital CX solutions, enabling world-leading and disruptive brands to acquire new customers, to build customer loyalty and to protect their online communities.
TDCX helps clients, including many of the world’s best brands, achieve their customer experience aspirations by harnessing technology, human intelligence and our global footprint. We serve clients in fintech, gaming, technology, home sharing and travel, digital advertising and social media, streaming and e-commerce. Our expertise and strong footprint in Asia have made us a trusted partner for clients, particularly high-growth, new economy companies, looking to tap the region’s growth potential.
We pride ourselves on uncovering and employing the best professionals to join us as we transform the outsourced CX industry. Our commitment to #BeMore for our people, our clients and our community has led to us winning more than 310 industry awards, including being one of the best companies to work for in Asia.
From our premium workspaces, above-industry average compensation packages, career opportunities, and workplace perks, get in touch to find out more about what’s in store when you embark on a career with TDCX.
Quy mô
10000+ nhân viênĐịa điểm
Level 7, Menara TH 1 Sentral, Jalan Stesen Sentral 5, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, MalaysiaCòn {{ job.remain_deadline_by_day }} ngày để ứng tuyển
Còn {{ job.remain_deadline_by_hour }} giờ để ứng tuyển
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
Hỗ trợ Người tìm việc
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Hướng dẫn bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn