Chọn tìm kiếm nâng cao

Customer Support (CRM system)

Tân Bình, Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 28/06/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

 - Support customers in problem analysis and trouble shooting of Microsoft CRM application:

- Receive requests from world-wide customers via emails, request management systems and phone calls.

- Resolve customer’s problems encountered when using the company's system.

- Most customers come from USA, Korea, Japan, Singapore, India, China, Turkey, etc...

Yêu cầu ứng viên

- Must have Knowledge in CRM (Customer Relationship Management), experience working with Microsoft CRM is an advantage. 

- 2-3 years of Customer Service

- Good English; ability to communicate directly with customers.

- Ability to analyze, logical thinking.

- Skillful in using office software (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).

- Have a good spirit of learning, attitude and responsibility.

- Ability to work long-term.

Quyền lợi được hưởng

- Basic salary: negotiated (up to 20,000,000 VND). If the candidate is outstanding, this can be slightly increased.

- Salary review is every 6 months;

- An additional allowance of VND250,000/shift when working shift 3 (10 pm - 7 am).

- Other allowances: parking fee of your motorbike, necessities are available (milk, cake, tea, coffee, etc) to ensure health at work.


Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

CRM

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh