Chọn tìm kiếm nâng cao

Digital Marketing Manager

Tòa nhà LE Building số 11, ngõ 71, phố Láng Hạ, Phường Thành Công, Q. Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam
Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2018

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Digital Marketing Manager is responsible for developing, analyzing, and implementing strategic and tactical digital marketing plans to drive sales and traffic as well as responsible for monitoring all projects. Ensure woks are completed in time, in high quality and within budget & proactively communicate the project status through regular reports, meetings, emails, etc. to the required project expectations

(1) Developing, launching and running marketing campaigns

(2) Evaluating success of marketing campaigns through use of analytics

(3) Tailoring future campaigns by continuously incorporating feedback from previously launched campaigns .


1. Responsibilities

  • Build, manage, launch, and measure daily marketing strategies, ensure campaigns meet specific life cycle goals/customer needs.
  • Responsible for developing and managing digital marketing budget, spend, and ROI goals for each digital marketing channel.
  • Optimize online marketing campaigns by developing A/B tests and prove them out through data.
  • Manage the day-to-day relationship and communication with internal digital marketing, social marketing to develope test/optimization plans to maximize results (customer acquisition and retention).
  • Perform in-depth analysis of channel conversion, selling and ROI to make recommendations and implement strategies for improvement.
  • Leverage digital marketing analytics and build dashboards to provide insights and make recommendations to reach the consumer in new ways and to improve marketing ROI.
  • Ensure effective of promotional events.
  • Assess new digital marketing and business development opportunities; provide insightful analysis and recommendations that will lead to team execution, agency…


Yêu cầu ứng viên

  • Skilled at SEO and top paid channels (ex: AdWords, Twitter, Facebook) 
  • Savvy with third party analytics platforms (e.g. Google Analytics, Convertro, KISSmetrics, Mixpanel, etc.)
  • 2+ year of experience in digital marketing manager.
  • Outstanding oral and written communication skills.
  • Innovative thinker.

Quyền lợi được hưởng

- Mức lương hấp dẫn (đáp ứng yêu cầu và năng lực), Xét điều chỉnh lương 6 tháng/lần ;
- Làm việc trong môi trường năng động, nhiều thử thách, có cơ hội được đào tạo nâng cao nghiệp vụ thường xuyên ;
- Được cung cấp các trang thiết bị hiện đại, laptop, máy tính cá nhân... cần thiết để nâng cao hiệu quả làm việc ;
- FREE Ăn sáng và Ăn chiều tại công ty;
- Thưởng các ngày lễ tết, thưởng dự án, thưởng KPI, hiệu suất công việc hàng tháng....
- Được hưởng Bảo hiểm xã hội, Bảo hiểm y tế, Bảo hiểm thất nghiệp theo chế độ nhà nước ban hành;
- Thường xuyên tổ chức các buổi teambuilding, hoạt động văn hóa tinh thần cho anh em trong công ty;
- Thường xuyên tổ chức các buổi Master Talk, CEO Talk với sự giao lưu chia sẻ kinh nghiệm của các chuyên gia và CEO hàng đầu trong cùng lĩnh vực ;
- Môi trường cực kỳ năng động, vui vẻ và thoải mái. Nơi các bạn được thỏa sức sáng tạo và thể hiện đam mê, phát triển bản thân.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

Leadership Marketing
Vị trí Digital Marketing Manager tuyển dụng bởi công ty Công ty Cổ phần Appota tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Digital Marketing tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Trưởng nhóm
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh