Giám sát Chất lượng
Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
· Manage quality control activities which can improve call quality and performance of collection: quality evaluation, problem solving, anti-fraud and other assigned tasks.
· Control, organize tasks of QC staff and their personal development
· Create training material and conduct training bases on need of collection: onboarding, improvement training, development training
· Create and handle following up after training
· Understand training needs to prepare training plan monthly
· Implement to handle complaints from partner
· Control and present reports to stakeholders regarding to quality result and improvement activities
Yêu cầu ứng viên
· 2-3 years of experience in Quality Control, Training in Collection, Call Center.
· Experience as senior staff, Team leader or Supervisor..
· College graduation and up.
· Fairness, Honesty, Hard-working and challenging mind.
· Skill of problem solving, skills of negotiation.
· Logic thinking, continuous improving mindset.
· Can use MS Office (Word, Excel, Power Point)
· English communication.
Quyền lợi được hưởng
· Benefits: follow labor rules, and more: party, sport activity, salary review, annual team building...
· Healthcare for you and your family
· Training opportunitie
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
Ngành nghề
Ngành nghề khácTHÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
Giám sát Chất lượng
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.