Chọn tìm kiếm nâng cao

HR & Admin Manager

38 Đường số 42, P10, Q6, TpHCM.

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

1- HR
 Manage recruitment and staffing: sourcing and selection of candidates, working contract, labor market benchmark …
 Supervise daily HR operation: employee file updates, attendance report, HR KPI, employee relations …
 Manage payroll administration and monthly regulatory declaration: social contributions, PIT …
 Monitor labour regulation, HR best practices and propose evolution of internal policy
 Handle Health, Safety & Environment: PCCC training, environment report …
 Participate in HR IT tools evolution
 Support other departments on dealing with HR matters
2- Admin
 Manage internal communication
 Manage relations with service suppliers: security company, bus transportation, car rental, canteen …
 Update and maintain legal documentation (business license …)
 Support BOD to meet local authorities

Yêu cầu ứng viên

 HR degree or equivalent
 Knowledge of applicable laws, codes and regulations
 Minimum of 5 years’ experience of management in manufacturing environment
 PERFECT English is required (oral and written).

Quyền lợi được hưởng

 Lương tháng 13
  Cơm trưa miễn phí tại công ty

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!

Tin được đăng bởi Nguyễn Thị Tuyết Trang - Ban tuyển dụng TNHH PCC


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Trưởng/Phó phòng
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Bình Dương

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Thi công lắp đặt, sửa chữa hệ thống Camera quan sát, máy vi tính



LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 38 Đường số 42, P10, Q6, TpHCM.

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh