Chọn tìm kiếm nâng cao

IT Helpdesk Engineer

Tòa nhà Copac, 12 Tôn Đản, Phường 13, Quận 4, Tp Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 28/04/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Job brief
IT Helpdesk Engineer will install and maintain computer systems and networks aiming for the highest functionality. You will also “train” users of the systems to make appropriate and safe usage of the IT infrastructure.
IT Helpdesk Engineer must have a thorough knowledge of computer software and hardware and a variety of internet applications, networks and operating systems. great troubleshooting abilities and attention to detail.
The goal is to build and maintain updated and efficient computer systems and networks to optimize the role of technology on business sustainability.
Responsibilities
• Set up workstations with computers and necessary peripheral devices (switch, printers etc.)
• Check computer hardware (HDD, mouses, keyboards etc.) to ensure functionality
• Install and configure appropriate software and functions according to specifications
• Develop and maintain local networks in ways that optimize performance
• Ensure security and privacy of networks and computer systems
• Provide orientation and guidance to users on how to operate new software and computer equipment
• Organize and schedule upgrades and maintenance without deterring others from completing their work
• Perform troubleshooting to diagnose and resolve problems (repair or replace parts, debugging etc.)
• Maintain records/logs of repairs and fixes and maintenance schedule
• Identify computer or network equipment shortages and place orders
• Maintain security solution (AD, Proxy, Antivirus...) and monitoring
• Security Auditing/ Pentest
• Manage computer inventory and supplies.

Yêu cầu ứng viên

Proven experience as IT Technician or relevant position
. Excellent diagnostic and problem solving skills
. Excellent communication ability
. Outstanding organizational and time-management skills
. In depth understanding of diverse computer systems and networks
. Good knowledge of internet security and data privacy principles
. Degree in Computer Science, engineering or relevant field
. Certification as IT Technician will be an advantage (e.g. CompTIA A+, Microsoft Certified IT Professional, LPI, CCNA, CCNP)

Quyền lợi được hưởng

13th month salary
13 Annual leave days
Many other benefits: Family hours, company outing trip, birthday, DZS Men Day...

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí IT Helpdesk Engineer tuyển dụng bởi công ty Yan News tại Hà Nội với mức lương Tới 23 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng IT Helpdesk tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh