Chọn tìm kiếm nâng cao

IT Operation

Tầng 5, 8 &10 Nikko Building - 374-374B Võ Văn Tần, Phường 5, Quận 3, TP.HCM

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone/email/web portal/face to face.

- Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions

- Determine the best solution based on the issue and details provided by users

- Record user contact, information issue, troubleshooting steps and resolution in ticketing system.

- Escalate unresolved issues to the next level support

- Take ownership of user problems and follow-up the status of problems on behalf of users and communicate progress in a timely manner.

- Make and public support documentation such as knowledge base, procedures, etc. to assist users and staffs.

- Identify and suggest possible improvements on procedures.


Yêu cầu ứng viên

- Qualification: College or University degree in IT or equivalent

- Experiences: 2-3 years of experience in a user support function

- Proven customer support experience as a client service representative

- Excellent communication and presentation skills

- Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters.

- Strong phone contact handling skills and active listening.

- Troubleshooting, diagnosing and solving end point device issues, application.

- Install and configure computer hardware operating systems and applications.

- Document internal procedures & processes

- Familiar with ITIL framework is referred

- Require customer service skills, communication skills, interpersonal skills.

- Careful, highly concentrated in the work at Weekend/Holidays

- Customer service-oriented

- Available to work by ad-hoc request.

- Ready for the job training/coaching from colleagues, leader.

- Integrity, result orientation.


Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

IT Helpdesk

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

- Là Công ty chuyên cung cấp giải pháp phần mềm tài chính có uy tín trong và ngoài nước chúng tôi đã triển khai thành công rất nhiều dự án trong ngành như: Ngân hàng, Quỹ đầu tư, Bảo hiểm, các Công ty tài chính…

- Một số khách hàng tiêu biểu trong ngành Ngân hàng và Bảo hiểm như: Ngân hàng (Ngân hàng ACB, Ngân hàng SINO PAC, Ngân hàng MUFG, Ngân hàng HDBank, Ngân hàng Viet Capital Bank…); Bảo hiểm (Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Prudential, Công ty Bảo hiểm Liberty, Công ty Bảo hiểm Nhân thọ GENERALY, Công ty Bảo hiểm Nhân thọ Hanwha Life, Công ty Bảo hiểm ACE Life…)  

- Với môi trường làm việc năng động và chuyên nghiệp, UNIT Corp mong chào đón ứng viên có khả năng và lòng nhiệt huyết để cùng Công ty chúng tôi phát triển. 



LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Tầng 5, 8 &10 Nikko Building - 374-374B Võ Văn Tần, Phường 5, Quận 3, TP.HCM

Website: https://www.unit.com.vn

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh