IT Support/Helpdesk
Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
- Provide support to end-users in regard to network connectivity and desktop computing.
- Maintain and support PC workstations and laptop. This will include troubleshooting and replacing hardware components, performing upgrates to existing systems, and installing replacement system.
- Support also include software support of the operating system, Microsoft Office, and other standard package used by Concentrix Group.
- Develop, implement and administer IT service, ensure the stability, intergrity, and efficient operation of all information and prodution systems.
- Responsible for network-telecomunications funtion and to ensure compatibility and interoperability of computer systems, telecommunication and office equipment.
Yêu cầu ứng viên
- Good English; ability to write, read well.
- Ability to analyze, logical thinking.
- Can use office software (Word, Excel, Outlook...)
- At least 2 years of Helpdesk Support.
Quyền lợi được hưởng
- Được đào tạo, nâng cao kỹ năng,
- Được đóng BHXH theo quy định của Pháp Luật.
- Các quyền lợi khác sẽ được trao đổi cụ thể khi phỏng vấn.
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
THÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
IT Support/Helpdesk
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.