Chọn tìm kiếm nâng cao

IT Support

Tòa nhà TMA, Công viên phần mềm Quang Trung, P. Tân Chánh Hiệp, Quận 12
Hạn nộp hồ sơ: 20/02/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Primary Responsibilities:

Provide 1st and 2nd Line IT technical support to end-user 

Responsible for day-today operation of given services

Perform the task assigned by the team leader in a timely and accurate manner.

Receive & implement the work instructions from team leader

Work closely with other team members and other relevant team


Authority:

Feed back to team leader if any issue raised 

Duties:

Be willing to support end-user 

1st Line: function as 1st point of contact for incidents, service requests from end-users

2nd Line: troubleshooting, resolving incidents escalated from first-line

Ensure all the tasks of the team would be done on-time

Research the new technology and propose it for service of the team

Prepare the report if required


Yêu cầu ứng viên

Education Required:

Bachelor Degree in IT / Computer Science or Telecommunication 

Preferred if having networking / administration specialist certificates (e.g., CompTIA A+, Network+, Linux+, CCENT, CCNA, MCP, MCSA, MCSE) 

Experience Desired:

1+ years experience in IT support, service-desk

Skills Desired:

Has good knowledge in Windows/Linux OS, MS Windows-based products

Basic knowledge in MacOS / Sun Solaris systems, Networking, Telecommunication

Ability in self-studying, problem-solving, troubleshooting

Good in English, communication, interpersonal skills

Good in presentation, documentation skills

User-oriented

Quyền lợi được hưởng

Working in an international, dynamic, and professional environment with many opportunities to develop career.

Having opportunities of being trained oversea and working directly with oversea customer.

A stable and rewarding position where your long-term commitment will be highly valued.

Total Health Care Insurance.

Competitive salary.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Ngành nghề

Công nghệ thông tin
Vị trí IT Support tuyển dụng bởi công ty TMA Solutions tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng IT Support tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh