Chọn tìm kiếm nâng cao

IT Technical Support

Tầng 22, toà nhà Hapulico, 85 Vũ Trọng Phụng, Thanh Xuân, Hà Nội

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- The Technical Support resolve customer technical issues of moderate complexity in a timely and effective fashion
- Be responsible as a back office support to On - Site System Management, POS MT
- Developing SM/ POS Operating Manual, updating quarterly to match with reality of services demands
- Monthly/ quarterly training to SM Staff about Trial - Error, new technical Trend for improvement SM Services
- Implementing a Monthly Site observe for listening issue/ difficult of employee, arrange the solutions for supporting on time and effectiveness
- Planning future improvements, suggesting IT upgrade solutions to Managers
- Providing support, including other documentary and technical supports
- Support to Team Manager for developing area of business and sales Target of Company
- Other tasks as assigned by Managers

Yêu cầu ứng viên

- Minimum 3 years experience in similar role
- Technical troubleshooting and issue documentation
- Experience or understood of Cisco, Fortinet networking products (bester if have CCNA certification level).
- Understood of most of the following OS: Windows server or Red Hat including practical experience in a corporate environment serving customers.
- Knowledge of firewalls, load balancing, WAN technologies, software-defined/ virtualized networking, unified networking, multi-context networking devices and application delivery controllers.
- Experience with one or more CRM or ticket tracking systems
- Customer service - effectively communicate both verbally and written
- English Communication
- Initiative, tenacity, and a passion for supporting customers
- Ability to prioritize and manage a high workload within a fast paced environment
- Able to work independently whilst also contributing to the team

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary, 13 months based on working months
- 12 days + 1 day of Establishment Date, Flexible policy for leave application
- Premium Health Insurance, Health Check, Personal Care Gifts, Team Building, Tech Skills Training

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!

Tin được đăng bởi Lâm - Ban tuyển dụng EZ SOLUTION


GIỚI THIỆU CÔNG TY

MAYBANHANG.NET là dịch vụ cung cấp bởi EZ Solution, thành lập từ năm 2011, công ty giải pháp phầm mềm quản lý kinh doanh cho nhà hàng, dịch vụ và bán lẻ. Với đội ngũ kỹ sư trẻ đầy đam mê, sáng tạo, có nhiều năm kinh nghiệm trong kinh doanh bán lẻ và CNTT, chúng tôi phấn đấu để trở thành đơn vị hàng đầu trên thị trường trong nước và quốc tế, mang công nghệ đột phá giúp khách hàng thành công trong kinh doanh. Giá trị cốt lõi của công ty:



LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Tầng 22, toà nhà Hapulico, 85 Vũ Trọng Phụng, Thanh Xuân, Hà Nội

Website: https://maybanhang.net/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

ĐÁNH GIÁ

Hiện chưa có đánh giá nào. Hãy là người đầu tiên đưa ra đánh giá
Đánh giá của bạn về công ty này?

THÔNG TIN CÔNG TY

Tầng 22, toà nhà Hapulico, 85 Vũ Trọng Phụng, Thanh Xuân, Hà Nội

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh