Chọn tìm kiếm nâng cao

Marketing Assistant (Trợ Lý Giám Đốc Marketing )

71 Bùi Tá Hán, phường An Phú, Quận 2, TpHCM
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

What You Will Do:

We are looking for a new Executive Assistant to support our CEO. You will manage mostly business & HR related tasks for the team such as posting & arranging interviews for candidates, creating reports, organizing travel and accommodation, taking minutes, and other organizational tasks.

To do this role properly you should have a detailed understanding of the full Microsoft Office suite, fluent using internet tools and be extremely fast at solving problems. Having experience as an executive or administrative assistant in the past would be a plus. However, we place more value on people who are full of energy and willing to push everything forward as a rapid pace.

Responsibilities:

- Preparing financial statements, reports, memos, invoices letters, and other documents.

- Helping the CEO to recruit new employees on Social media platforms and job-seeking websites.

- Handling basic bookkeeping tasks.

- Filing and retrieving corporate records, documents, and reports.

- Researching and conducting data to prepare documents for review and presentation by boards of directors, committees, and executives.

- Helping prepare for meetings.

- Accurately recording minutes from meetings.

- Greeting visitors and deciding if they should be able to meet with the CEO.

- Using various software, including word processing, spreadsheets, databases, and presentation software.

- Reading and analyzing incoming memos, submissions, and distributing them as needed.

- Making travel arrangements for the CEO.

- Performing office duties that include ordering supplies and managing a records database.

- Experience as a virtual assistant.

- Opening, sorting and distributing incoming faxes, emails, and other correspondence.

- Provide general administrative support.

Yêu cầu ứng viên

Requirements

- Proven experience as an executive assistant or other relevant administrative support experience.

- In-depth understanding of entire MS Office suite.

- High school diploma.

- Ability to organize a daily workload by priorities.

- Must be able to meet deadlines in a fast-paced quickly changing environment.

- A proactive approach to problem-solving with strong decision-making skills.

- Professional level verbal and written communications skills.

Quyền lợi được hưởng

- Competitive salary package with grow up opportunities at startup speed

- Up to 19 days off per year (15 paid leave, 3 sick leave, 1 special birthday off)

- Team building monthly, company trip every year,13th Salary, Performance Bonus

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

Hết hạn nộp đơn


Vị trí Marketing Assistant (Trợ Lý Giám Đốc Marketing ) tuyển dụng bởi công ty Lumire Media tại Quận 2 với mức lương 7-10 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Giám Đốc Marketing tại Quận 2 khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Quận 2

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Lumire Media là công ty truyền thông với mong muốn mang những sản phẩm sáng tạo Việt Nam ra thị trường thế giới (US & Latin-America).

Ba trụ cột của công ty bao gồm: Community - Content - Commerce.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 71 Bùi Tá Hán, phường An Phú, Quận 2, TpHCm

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh