Chọn tìm kiếm nâng cao

Nhân viên Chăm sóc khách hàng

Tầng 1, Copac Square, 12 Tôn Đản, Quận 4, Tp. HCM.
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2016

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

  • Ensure high quality and efficiency of customer support through verbal and written (email, social media) communications
  • Provide help, advice and solution to Leflair customers; ensure professional and constant communication and follow-up with customers until expectations are fully met
  • Demonstrate ownership of requests and coordinate with internal departments at Leflair until expectations are fully met
  • Contribute to customer service’s standard procedures in order to constantly meet and improve the Service Level Agreement
  • Receive regular training and teach other team members customer service trainings

Yêu cầu ứng viên

  • Bachelor’s degree major in Business Administration, Customer Service or related fields.
  • Minimum of 1 year experience in customer service in related fields.
  • Excellent communication skills – written and verbal (Vietnamese and English) with strong listening, problem solving and greeting attitude
  • Great with people and natural empathy to step into the customer’s shoes
  • Results oriented and ability to prioritize works for effective implementation
  • Great interpersonal skills and teamwork oriented: interact effectively with all levels and function as an effective team member
  • Highly self-motivated, strong work ethic, enthusiastic, professional, proactive, meticulous and a “can-do” attitude
  • Long term oriented

Quyền lợi được hưởng

  • Insights into e-commerce and knowledge of how departments work together
  • Chance to work in a developing industry with skyrocketing growth rates
  • High performing environment where results are more important than effort
  • Competitive salary and promotions based on employee skill set and success
  • A chance to work with high energy, international and innovative teams
  • Freedom in a responsible, collaborative and creative environment
  • Access to our Employee Stock Options

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Ngành nghề

Kinh doanh / Bán hàng
Vị trí Nhân viên Chăm sóc khách hàng tuyển dụng bởi công ty LEFLAIR LLC tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Nhân viên Chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 5 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Dưới 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Leflair là trang web đầu tiên tại Việt Nam cung cấp những sản phẩm hàng hiệu chính hãng với mức ưu đãi lớn. Mỗi ngày, chương trình ưu đãi mới sẽ bắt đầu vào lúc 8 giờ sáng với các sản phẩm hàng hiệu thời trang, làm đẹp và nội thất.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Tầng 1, Copac Square, 12 Tôn Đản, Quận 4, Tp. HCM.

Website: http://leflair.vn/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh