Nhân viên Chăm sóc Khách hàng
Hết hạn nộp đơn
Mô tả công việc
• Communicate with customers over phone and manage Facebook Fanpage
• Able to speak and make conversations in English
• Take note and cross check with Operation team to follow up with clients
• Support planning and ensure special customer requests are well-recorded
• Take care of old customers and follow up with new customers to ensure high customer satisfaction
• Analyze and propose customer satisfaction report
• Coordinate with other members for cross job as requested
Yêu cầu ứng viên
• Extreme customer service orientation, active, clear and influencing voice on the phone
• Good communication and problem solving skills
• Quick to learn and willing to adapt for growth
• Multitasking, creative and love food (or anything related to eating)!
• We have many expats but not for practicing English, so speak, talk, chat in English fluently is a Big plus
• Graduated from college or above
• No experience required, training will be provided on the work
The candidates who is living nearby district 8 (head office) is preferable
Quyền lợi được hưởng
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.
Cách thức ứng tuyển
Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!
THÔNG TIN TUYỂN DỤNG
VIỆC LÀM LIÊN QUAN
GIỚI THIỆU CÔNG TY
LIÊN HỆ
Trụ sở công ty: 33 Đường số 14 KDC Bình Hưng - Ấp 2 - xã Bình Hưng - TP Hồ Chí Minh
Website: http://fitfood.vn/Khóa học dành cho bạn
MIỄN PHÍ
Hotline CSKH: (024) 7107 9799
0862 69 19 29
Skype: topcv_cskh
Nhân viên Chăm sóc Khách hàng
Hết hạn nộp đơn
Bạn muốn được Nhà tuyển dụng săn đón
TopCV là nền tảng Kết nối cơ hội việc làm thông qua CV đầu tiên tại Việt Nam, nơi mà ứng viên sẽ được Nhà tuyển dụng chủ động săn đón, dù ở bất kỳ vị trí nào.
Việc của bạn cần làm là tạo cho mình 1 CV Chuyên nghiệp.