Chọn tìm kiếm nâng cao

Nhân viên Dịch vụ khách hàng

BigC Tô Hiến Thành - 268 Tô Hiến Thành, quận 10, Tp. HCM
Hạn nộp hồ sơ: 10/05/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

• Inquiry management (inbound and outbound): Provide support to our users and drivers by answering their questions in a proactive, clear and efficient way

• Handle customer and driver queries: Provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and limit the risks of driver/user dissatisfaction

• Match supply and demand: Monitor daily operations activities and pro-actively engage driver to ensure a maximum fulfillment rate

• Understand and follow the company procedures: Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools

Yêu cầu ứng viên

• A go-getter and problem solver mindset to proactively customize solution for each customer needs

• Acute sense of discernment and diplomacy to arbitrate fairly on difficult cases and cope with different types of characters

• Good written and verbal communication skills to communicate accurately within our customers

• Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively

• Bachelor's degree or college experience preferred

• Previous experience in customer support

• Willingness to work weekends, early mornings, late nights, and occasional holidays

• Experience in service, customer support, food & beverage, retail or other high volume e-commerce platforms

• This is a full time position, but you might need the flexibility to work on a shift basis

Quyền lợi được hưởng

- Bonus salary, KPI each year

- 100% basic salary during probation period

- Social Insurance / Health Insurance / Unemployment Insurance according to Labor Law

- Company trip, YEP, Events, Social activities, Sporting Clubs... according to Company Policies

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Nhân viên Dịch vụ khách hàng tuyển dụng bởi công ty CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHẬN VÀ VẬN CHUYỂN IN DO TRẦN tại Hồ Chí Minh với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Dịch vụ khách hàng tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Nữ
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

ITL is dedicated to the goal of being the premier regional solutions provider for integrated Logistics, Freight & transports management and Aviation Services. By playing an essential role in our clients’ businesses and delivering value added services throughout the supply chain with the highest quality service and the highest integrity, we aimed for complete customer satisfaction at all times.

ITL endeavors to stay ahead with a creative solutions and the development of new service products to provide customers with unparalleled, innovative yet cost effective solutions.

Our success is attributed by our employees and measured by the enrichment of the quality of life for our people and to fulfill our social and civil responsibilities to the communities we serve.   


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 52 – 54 – 56 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh