Chọn tìm kiếm nâng cao

Nhân Viên IT - Helpdesk Quận 1

Nguyễn Thái Bình- Quận 1, Tp HCM
Hạn nộp hồ sơ: 18/06/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Act as the bridge between the new company that will use Pfizer systems under TSA; point of contact for escalations, issue and ticket tracking and coordination of support activities.

- Coordinate post local day 1 related IT activities after a division of Pfizer is merging with another Pharma company, activities will include tracking of access and security due diligence, transfer of colleague IT system and device inventory, etc.

- Act as the partner in building business cases for identified change request on systems.

- Support 1 market; Vietnam (on-site support at Ho Chi Minh City, remote support for Hanoi), interact with end users, several vendors and 10+ applications.

- Understand business processes in supported applications and be able to govern incoming regulatory and compliance requirements, lead vendors and development groups in RFP and delivery of required changes on applications.


Yêu cầu ứng viên

- Excellent English and Vietnamese skills both in oral and written communication.

- Understanding of ticketing, support levels, SLA.

- General knowledge of ITIL concepts.

- Work in a matrix organization, lead groups in cross-functional teams.

- A perfect sense of understanding urgency and impact of issues and requests.

- Pharma experience desired, but not mandatory.

- 5+ years of experience with preferably degrees in Engineering or Computing Science related fields.

- Yêu cầu Tiếng Anh giao tiếp thông thạo

Quyền lợi được hưởng

- Thời gian làm việc:T2-T6

- Địa điểm làm việc: Q1, Tp.HCM

 - Lương 17-22 Triệu

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.

- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.

- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.

- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Nhân Viên IT - Helpdesk Quận 1 tuyển dụng bởi công ty CÔNG TY TNHH TMDV QUỐC TẾ VĂN PHÁT ĐẠT tại Hồ Chí Minh, Quận 1 với mức lương 17-22 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Nhân Viên IT tại Hồ Chí Minh, Quận 1 khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 5 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh, Quận 1

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh