Chọn tìm kiếm nâng cao

Office Manager

Lầu 6 số 91 Pasteur Quận 1, TP Hồ Chí Minh
Hạn nộp hồ sơ: 25/05/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

1. Procurement

Lead a Procurement team with 2 memebers to handle all purchasing for Marketing and other organization's activities

● Discover profitable suppliers and initiate business and organization partnerships
● Negotiate with external vendors to secure advantageous terms
● Approve the ordering of necessary goods and services
● Finalize purchase details of orders and deliveries
● Examine and test existing contracts
● Track and report key functional metrics to reduce expenses and improve effectiveness
● Collaborate with key persons to ensure clarity of the specifications and expectations of the
company
● Foresee alterations in the comparative negotiating ability of suppliers and clients
● Expect unfavorable events through analysis of data and prepare control strategies
● Perform risk management for supply contracts and agreements
● Control spend and build a culture of long-term saving on procurement costs

2. Admin

Lead Admin team with 3 members to handle all Admin task to make sure company operations run smoothly

· Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes

· Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency

· Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate other business operations

· Manage schedules and deadlines

Yêu cầu ứng viên

  • At least 5 years working experience as Procurement & Admin Manager, priority on procurement experience
  • Prefer candidates have information and knowledge about marketing agency and teambuilding suppliers
  • Experience in creating and leading a performance driven team
  • Ability to build strong working relationships and work effectively with managerial level and all other levels in the organization
  • Excellent communication skills, presentation skill in both English and Vietnamese, oral and written
  • People oriented, strategic mind, analytical thinking, effective problem-solving skill, result focus
  • Strong skills in negotiation, financial cost analysis, market analysis, continuous improvement, problem solving

Quyền lợi được hưởng

✔ Thu nhập cao, tương xứng với năng lực
✔ Đầy đủ chế độ phúc lợi: BHXH, BHYT, BHTN
✔ Môi trường làm việc lịch sự, trẻ trung, năng động.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Office Manager tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Thời trang và mỹ phẩm Âu Châu tại Hồ Chí Minh với mức lương 30-40 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Office Manager tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Quản lý / Giám sát
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công ty TNHH Thời Trang và Mỹ Phẩm Âu Châu (ACFC) thành lập từ năm 2009 thuộc tập đoàn Liên Thái Bình Dương (Imex Pan Pacific - IPP Group). Công ty chúng tôi là một trong những công ty hàng đầu ở Việt Nam phân phối và kinh doanh các thương hiệu thời trang nổi tiếng thế giới như Nike, Tommy Hilfiger, Diesel, Tumi, Gap, Calvin Klein, Banana Republic, Mango…

Hiện tại chúng tôi đang phát triển hệ thống bán lẻ thời trang cao cấp dày đặc trên toàn quốc, gồm hơn 80 cửa hàng đang hoạt động tại các Trung Tâm Thương Mại ở các thành phố lớn: Hà Nội, Tp.HCM, Hải Phòng, Đà Nẵng, Cần Thơ, Nha Trang.



LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Lầu 6 số 91 Pasteur Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh