Chọn tìm kiếm nâng cao

Operation & Customer Service Expert

Phố Duy Tân, Quận Cầu Giấy, Hà Nội
Hạn nộp hồ sơ: 15/10/2020

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

• Manage and drive performance of the Operations Specialist team

• Drive achievement of Operations team KPIs

• Coach, counsel and provide direction to the Operations Specialists team.

• Identify training needs and opportunities to develop a highly skilled Operations team

• Provide solid leadership for staff and handle escalations and problem jobs as needed

• Help prioritize workloads and ensure appropriate staffing for all shifts

Yêu cầu ứng viên

• Proven track record in an Operations/CS Specialist or other customer facing role, with excellent customer interacting skills

• Strong knowledge of International Express Business, its products & process

• Proven track record managing multiple priorities and expectations within a fast paced operations environment

• Possess diverse technology skills to include MS Word and Excel

• Must be process driven and oriented toward achieving positive/successful outcomes

• Strong knowledge of Operation processes and systems

• Ability to take ownership and steer the Operations Team

• Ability to identify and meet customer needs in a pleasant and friendly manner

• Excellent communication, motivation and interpersonal skills

• Self-directed working style

• Excellent telephone and E-mail etiquette

• Commercial awareness

• Good knowledge of English language (verbal/written)

• Possess excellent leadership qualities and traits

Quyền lợi được hưởng

- Salary: Negotiable when interviewing

- Dynamic and professional working environment.

- Professionally trained

- Pay social insurance after 2 months of probation

- Rewards projects and KPIs

- 13th month salary and annual vacation

- Participate in team-building activities

- Increase annual salary

- Work in a dynamic, friendly, professional environment with high promotion opportunities

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Operation & Customer Service Expert tuyển dụng bởi công ty Công ty TNHH Logistics Infra Việt Nam tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Customer Service tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

 TNHH LOGISTICS INFRA VIỆT NAM (Sau đây được gọi tắt là LIF) là Công ty mới khởi nghiệp trong lĩnh vực dịch vụ vận tải. Được thành lập ngày 24/08/2018, trụ sở chính tại Hà Nội và chi nhánh tại Thành phố HCM. Mục tiêu của Công ty là cung cấp dịch vụ vận tải cho các công ty hàng đầu tại Việt Nam cả trong Nam và ngoài Bắc.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Phòng 608 DMC Tower, số 535 Kim Mã, Phường Ngọc Khánh, Quận Ba Đình, HN

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh