Chọn tìm kiếm nâng cao

Partnership Development

Tầng 3, Perfect Building, 150 Lê Thị Hồng Gấm, Quận 1, TP. HCM
Hạn nộp hồ sơ: 26/02/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

  • Onboarding for new merchants: prepare contract, merchants' app account, collect documents from merchants (10%)
  • Merchants supporting: Be proactive to propose ideas to solve any key merchants problems (10%)
  • Training: Contacting, meeting merchants to install and instruct merchants how to use and manage Savyu App and Savyu Account (30%)
  • Merchants care: Follow-up activities and develop business strategies for Savyu’s Merchants. Evaluate sales quality of merchants based on regular basis with data analysis report. (30%)
  • Other task required (20%)

Yêu cầu ứng viên

  • Preferable 1 year of experience in E-Commerce;
  • Have a growth mindset and career path for Account Management/Client Support;
  • Can-Do attitude and get things done spirit;
  • Excellent communication skills;
  • Skillful and good at convincing internal teams and external merchants;
  • Have Start-up Spirit;
  • Good command of English and MS. Office;
  • Mastered in emotion control is a mandatory requirement.

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: from 7.000.000 - 10.000.000
  • KPI Bonus
  • Full package benefits for employees in accordance with Labor Law;
  • Start-up working environment allows you to grow and develop fast;
  • Provide working equipment;
  • Free parking.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Kỹ năng

English

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 1 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh