Chọn tìm kiếm nâng cao

Qa/Qc - Nhân Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi Telesales

Tầng 4. Tòa nhà Pico. Số 20 đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Hạn nộp hồ sơ: 21/02/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards

- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints and seller satisfaction remarks to improve on their communication and overall quality performance

- Training CSR’s on soft skills, call handling and communication skills

- Providing report and analysis on quality progress to HOCS

- Ensuring contact reason categories are tagged correctly

- Generating process and guidelines for CSR’s to adhere

- Ensuring recoveries are done

- Attending calibration and meetings to ensure requirements are on par

- Training CSR on new implementations and process changes.

- Analyzing the root cause of issue and able to design action plan.

- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations and training.

- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.

- Test products and procedures to establish functionality and effectiveness.

- Manage BPO performance to achieve KPIs of productivity, CSAT, CQM

- Other duties as assigned

Yêu cầu ứng viên

- At least 1 year experience developing and implementing quality assurance programs in a call center environment

- Good at MS Office and CRM systems

- Excellent oral, written and interpersonal communication skill

- Ability to solve problems quickly and independently while working in a fast-paced environment

- Exceptional listening skills

- Intermediate to advanced reporting skills

- Excellent ability to identify and analyze data for trends

- Ability to multitask and perform in constantly changing environment

- Strong organizational, planning, prioritization skills 

Quyền lợi được hưởng

- Bảo hiểm đầy đủ sau 2 tháng thử việc,

- Lương tháng thứ 13 

- Xét tăng lương 1 lần/năm

- Xét thưởng 2 lần/năm

-Tặng quà vào các dịp Lễ, Tết trong năm 

- Tổ chức sinh nhật, team building, các chuyến du lịch, tặng quà kết hôn,…

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Ngành nghề

Dịch vụ khách hàng
Vị trí Qa/Qc - Nhân Viên Quản Lý Chất Lượng Cuộc Gọi Telesales tuyển dụng bởi công ty Công Ty TNHH TransCosmos Việt Nam tại Hồ Chí Minh với mức lương 12-16 triệu yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Telesales tại Hồ Chí Minh khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: Không giới hạn
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh