Chia sẻ vị trí - Nhận việc như ý
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Center Operation, New students recruitment and Customer Service Management: (80%)
● Manage day-to-day center operations, property and facilities to ensure smoothness, cleanliness and professionalism following POLY standards (visuals, billboards, posters, noticeboards, signage...).
● Be responsible for library operation and management, center schedule and student placement, manage programs, class observation evaluation.
● Close liaison with R&D Department/ Training and Academic Department to ensure delivery of high quality service of teaching English for learners
● Monitor and ensure center expenses within budget guidelines and compliance of cash management and monetary safe-keeping.
● Build up plan and KPI to drive sales results daily/weekly/monthly at the assigned center(s).
● Lead the EC team and assure that they achieve revenue targets and profitability through increase in enrollment, improve classroom utilization ratio, and control center expenses
● Have deep knowledge of competitors and the education industry to analyze SWOT and propose strategies to drive sales and promotions.
● Working closely with the School partnership manager to build a strong relationship with the school's principal and organize the school events.
● Conduct parent orientation counseling
● Conducting interviews and entrance exams with prospective students
● Plan, conduct and manage attendance, learning progress, end-of-course result
● Being accountable for student re-enrollment and customer service at the center.
Team Management and other Admin Tasks (20%)
● Work with the HR Department to assist recruitment, on-boarding of new center staff, employee development, retention and excellent results are in place.
● Train, coach, motivate and develop center staff providing excellent sales and service results to ensure revenue targets and profitability achieved through enrollment, classroom utilization ratio, and center expenses.
● Uphold company values and ethics strictly and ensure staff strictly follow company policies and management directives.
● Ensure all company policies, procedures, regulations, document & reporting systems and standards are consistently followed through by all staff.
● Ensure center and staff adherence to relevant government regulations, code and law.
● Assure consistent levels of student and staff satisfaction.
● Provide timely and accurate reports of center update/KPIs and carry out other tasks, projects assigned by Line Manager/BOD.
● Minimum Bachelor Degree with at least 5 years’ working experience in education sales and/or service industry, with at least 2 years in management.
● Strong focus on setting standards in sales consultation and customer service quality.
● Strong customer service mindset, strategic thinking, data-driven decision making, results-driven in achieving student enrollment, sales target and service KPIs.
● High moral ethics and professional appearance.
● Excellent leadership to train, coach and mentor center staff as well as communication to manage complex working relationships.
● Fluent in English and Korean.
● Excellent MS Office (especially Excel and PowerPoint), reporting and analytical skills.
● Good agility and willing to travel around and outside HCMC/Hanoi City.
● Social, Health & Unemployment Insurance
● Premium Healthcare Insurance
● Performance bonuses
● Tuition fee discount for family members
● Regular training
● Company trip/Team building
● Year-end party
Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây
Cơ hội ứng tuyển việc làm với đãi ngộ hấp dẫn tại các công ty hàng đầu
Trước sự phát triển vượt bậc của nền kinh tế, rất nhiều ngành nghề trở nên khan hiếm nhân lực hoặc thiếu nhân lực giỏi. Vì vậy, hầu hết các trường Đại học đều liên kết với các công ty, doanh nghiệp, cơ quan để tạo cơ hội cho các bạn sinh viên được học tập, rèn luyện bản thân và làm quen với môi trường làm việc từ sớm. Trong danh sách việc làm trên đây, TopCV mang đến cho bạn những cơ hội việc làm tại những môi trường làm việc năng động, chuyên nghiệp.
Vậy tại sao nên tìm việc làm tại TopCV?
Việc làm Chất lượng
Công cụ viết CV đẹp Miễn phí
Hỗ trợ Người tìm việc
Tại TopCV, bạn có thể tìm thấy những tin tuyển dụng việc làm với mức lương vô cùng hấp dẫn. Những nhà tuyển dụng kết nối với TopCV đều là những công ty lớn tại Việt Nam, nơi bạn có thể làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp, năng động, trẻ trung. TopCV là nền tảng tuyển dụng công nghệ cao giúp các nhà tuyển dụng và ứng viên kết nối với nhau. Nhanh tay tạo CV để ứng tuyển vào các vị trí việc làm mới nhất hấp dẫn tại việc làm mới nhất tại Hà Nội, việc làm mới nhất tại TP.HCM ở TopCV, bạn sẽ tìm thấy những việc làm mới nhất với mức lương tốt nhất!
Vui lòng bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Hướng dẫn bật chia sẻ vị trí để Toppy Ai gợi ý những cơ hội việc làm phù hợp nhất dành riêng cho bạn
Tìm việc an toàn cùng TopCV
TopCV cam kết sẽ xử lý các vấn đề của bạn trong vòng tối đa 24h.
Tổng đài: (024) 6680 5588 (Giờ hành chính)
Trong trường hợp không liên lạc được, vui lòng gửi hỗ trợ tới email: hotro@topcv.vn
Xin cảm ơn!
TopCV sẽ gửi phản hồi qua email bạn đã nhập trong vòng tối đa 24h.
Liên hệ hotline nếu sau 24h bạn chưa nhận được phản hồi qua email:
(024) 6680 5588 (Giờ hành chính)
Hoặc email trực tiếp cho TopCV tại địa chỉ: hotro@topcv.vn
Xin cảm ơn!