Chọn tìm kiếm nâng cao

Receptionist

Đảo Kim Cương, Phường Bình Trưng Tây, Quận 2, HCMC
Hạn nộp hồ sơ: 09/11/2019

Mô tả công việc

The Receptionist is responsible for providing secretarial, clerical and administrative support in order to ensure that municipal services are provided in an effective and efficient manner.

• Receive, direct and relay telephone messages and fax messages

• Direct guests/clients to the appropriate staff member

• Pick up and deliver the mail

• Open and date stamp all general correspondence

• Maintain the general filing system and file all correspondence

• Assist in the planning and preparation of meetings, conferences and conference telephone calls

• Maintain an adequate inventory of office supplies or stationery

• Respond to public inquiries

• Provide word-processing and secretarial support

• Keep the office and meeting rooms in neat and tidy

• Prepare welcome drinks to guest or clients, clean and keep pantry utensils in order.

• Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, scanning, faxing, mailing, and filing.

• Assist Office Manager to organize regular social activities, and company holidays, teambuilding, workshop, etc.

• Other tasks as requested by Line Manager

Yêu cầu ứng viên

Education: At least College graduate

Experience: At least 01 year of experience in relevant position

Knowledge: Office management

Skills:

• Good communication skills both Vietnamese and English

• Fair computer skills of Microsoft office

• Detail-oriented, good organizational and time management skills

Others:

• Work well independently as well as in a team

• Enthusiastic, result-oriented, customer service mindset

• Pleasant looking is an advantage

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary & remuneration

- 15 days full paid Annual Leave

- Social insurance comply with Law plus premium Healthcare package for you & your family

- Dynamic & international working environment

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.

ỨNG TUYỂN NGAY

Hạn nộp hồ sơ: 09/11/2019

Tin được đăng bởi Ms.Uyên - Ban tuyển dụng Kusto Home


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 2 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Tập đoàn Kusto là tập đoàn đầu tư quốc tế đa ngành, có trụ sở chính ở Singapore, hoạt động trên các lĩnh vực khác nhau: phát triển, sản xuất vật liệu xây dựng, khai thác dầu mỏ, khí đốt, năng lượng, xây dựng dân dụng, đầu tư mạo hiểm, công nghệ thông tin và nông nghiệp.

Với các văn phòng đại diện đặt tại Việt Nam, Trung Quốc, Thái Lan, Ấn Độ, Nga, Kazakhstan, Ukraine, Thổ Nhĩ Kỳ, Georgia, các Tiểu Vương Quốc Ả Rập Thống Nhất và Canada. Kusto sở hữu đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp có quốc tịch trên 20 quốc gia.

Kusto Home là nhà phát triển dự án Diamond Island - hòn đảo căn hộ cao cấp duy nhất tại Thành phố Hồ Chí Minh. Tại Kusto, chúng tôi cung cấp cơ hội nghề nghiệp tuyệt vời cùng chính sách phúc lợi tương xứng với năng lực của ứng viên:

* Mức lương hấp dẫn và ưu đãi; khuyến khích và khen thưởng cho các sáng tạo.

* Cơ hội đào tạo và phát triển nghề nghiệp.

* Một môi trường làm việc tiêu chuẩn quốc tế.

* Tin tưởng và trao quyền cho nhân viên của chúng tôi.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: Đảo Kim Cương, Phường Bình Trưng Tây, Quận 2, HCMC

Website: http://www.diamondisland.com.vn/

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

ĐÁNH GIÁ

Hiện chưa có đánh giá nào. Hãy là người đầu tiên đưa ra đánh giá
Đánh giá của bạn về công ty này?

THÔNG TIN CÔNG TY

Đảo Kim Cương, Phường Bình Trưng Tây, Quận 2, HCMC

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh