Chọn tìm kiếm nâng cao

Recruitment Manager

số 18, Đại Lộ Bình Dương, Phường Vĩnh Phú, TX Thuận An, Tỉnh Bình Dương

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

Key Responsibilities of Recruitment Manager

• Designs, develops and maintain the recruitment process in the organization (including its description, recruitment measurement definitions, regular measurement reporting, taking proper actions to close gaps)

• Designs the selection matrix for choosing the optimum recruitment channel and recruitment source

• Explores the market best practices in the recruitment and staffing and implement appropriate best practices in the organization

• Builds a quality relationship with the internal customers and external recruitment agencies

• Monitors and constantly reduces the costs of the recruitment process

• Sets the social media communication strategy for different job profiles and functions in the organization

• Conducts job interviews for the managerial job positions (or key jobs in the organization)

• Monitors the labor legislation and implements required changes to keep the process compliant

• Manages and develops the team of HR Recruiters

• Acts as a single point of contact for managers regarding recruitment topics

• Designs training recruitment for HR Recruiters and line managers


Yêu cầu ứng viên

• Minimum of Bachelor's degree and minimum five years of equivalent recruiting or Human Resources experience;

• Excellent listening, written and verbal communication skills necessary to communicate effectively with all levels of employees and management;

• Deep experience with behavioral interviewing, Internet sourcing and use of applicant tracking systems;

• Excellent customer service, communication and strong interpersonal skills to interview, assess, persuade and negotiate with candidates;

• Fluency in English

• Strong proficiency in MS office products including Word, Excel and PowerPoint;

• Strong organizational skills, time management skills and comfortable taking initiative and handling multiple projects simultaneously.


Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!

Tin được đăng bởi Hanhphuc International Hospital - Ban tuyển dụng Hanh Phuc International Hospital


Ngành nghề

Nhân sự

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Trưởng/Phó phòng
Yêu cầu kinh nghiệm: 6 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Bình Dương

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: số 18, Đại Lộ Bình Dương, Phường Vĩnh Phú, TX Thuận An, Tỉnh Bình Dương

Website: www.hanhphuchospital.com

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline: 0984 234 396 (Ms. Linh)

Tổng đài: (024) 7107 9799

Skype: topcv_cskh