Chọn tìm kiếm nâng cao

Recruitment Officer

20 Cộng Hoà, P.12, Quận Tân Bình,Hcm
Hạn nộp hồ sơ: 12/04/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

1. Hiring & Selection:
- Identify and build candidate database from various sources (Jobsite, internal referral, networking, social media, own database, university…) to attract talents.
- Take responsible for full cycle of recruitment process of all assigned open vacancies from selection, hiring, on-boarding process.
- Keep track recruitment metric (time to hire, quality of hire & cost per hire) and also ensure it is compliant with Company Policy.
- Work closely with Hiring Managers to understand job requirements to ensure qualification match, culture fit and compatibility as well as fulfill business needs.
- Propose proper actions and solutions for recruitment needs. Maintain rapport with potential candidates and relevant stakeholders…
- Support new hires all information, guidance to ensure they have good supports to accomplish their goals during probation time.
- Take ownership and effectively deliver your assigned tasks as per set KPIs. Keep LM/HMs updated the hiring progress on regular basis.
- Ensure all required reports (Employees’ Master File, Open vacancy tracker, Internal Referral report and Referees’ list …)..
- Take ownership of “hiring process” on myHR (Workday) for all new hires.
- Act as Key contact point of Recruitment team when Team Head’s away.


2. Employer Branding & others:
- Build database for the company succession plan
- Plan, propose action plan for Employer Branding activities per year (attend Job fairs/events or other student engagement activities).
- Support other HR projects and administrative duties as required Line Manager
- Frequently update the required reports (Open vacancy tracker, Org chart of all departments if changed
- Take responsibilities for internal job posting and jobsites
- Other ad-hoc tasks are assigned from LM from time to time.

Yêu cầu ứng viên

- University Graduated
- Min 4 years working experience in HR with solid recruitment experience (preferably working in Consumer finance, banking or consumer goods sector).
- Grasp changes, accept situations & take opportunity to practice new skills/technique
- Be approachable, quality oriented, trustworthy, intuitive, organized and methodical
- Have an understanding of the current business climate and career trends
- Strong communication skills, both written and verbal in English.
- Good at MS Office (Words, Excel and PowerPoint…)

Quyền lợi được hưởng

- Attractive salary and bonus
- Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
- Professional, dynamic working environment

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

GIỚI THIỆU CÔNG TY

Prudential Việt Nam


Tự hào là một trong những công ty hàng đầu của ngành Bảo hiểm Nhân thọ, Prudential Việt Nam hân hạnh phục vụ hàng triệu người dân Việt Nam thông qua hệ thống hơn 200 Trung tâm Phục vụ khách hàng, Văn phòng Chi nhánh và Văn Phòng Tổng đại lý trên toàn quốc với những giải pháp bảo hiểm tài chính ưu việt

Nối tiếp sự thành công trong lĩnh vực bảo hiểm nhân thọ, Công ty TNHH Quản lý Quỹ Eastspring Investments thành lập từ tháng 06/2005 và Công ty TNHH Một thành viên Tài chính Prudential Việt Nam (Prudential Finance) thành lập ngày 09/10/2007 hân hạnh được cung cấp những giải pháp tài chính đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng Việt Nam.


LIÊN HỆ

Trụ sở công ty: 20 Cộng Hoà, P.12, Quận Tân Bình,Hcm

Website: Prudentialfinance.comvn

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh