Chọn tìm kiếm nâng cao

Sales Assistant Manager - Chinese Speaking

18th Floor, SONATUS, 15 Le Thanh Ton Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2021

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

I. Roles and Responsibilities:
· Generating business in leasing industrial properties (Factory/ Warehouse)
· Recognizing client needs and expectations and responding to these efficiently and professionally
· Conduct site inspections to assess viability and potential for leasing
· Continuously source business through networking, organizing marketing and preparing pitch proposals
· Support clients to get sufficient licenses needed for their operation
· Building up and maintaining close relationship with people at potential investors, before and during their business operations in Vietnam
· Process Paperwork: The Salesperson generates a sale, and it is the Sales Admin who puts that sale info through in the company system (Phoebus) This usually involves entering data into a computer and can also include filing paper orders, drafting the Offer Letter/ Quotation and Lease contract
· Support sale team to prepare the marketing/ presentation material
· Cold call/ follow up call with prospects clients
· Maintain an Accurate Database of Customer and Prospect Information
· Collect the information from Sale team and do weekly report which template will be released by the management level
· Liaison with other departments eg, finance, legal and customer service team to generate the necessary information that the sale team need to present/ respond to the clients

Yêu cầu ứng viên

· Bachelor’s or Master’s degree

· At least 5 years of sales role in related industries

· Proficient in spoken and written English and Mandarin

· Good computer skills in Excel, Word, PowerPoint, and Outlook

· Excellent verbal and written communication skills

· Strong problem-solving skill

· Well organization & time management

· Ability to work effectively within a team and independently

· Mature, dynamic and proactive

Quyền lợi được hưởng

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


Vị trí Sales Assistant Manager - Chinese Speaking tuyển dụng bởi công ty PERSOLKELLY VIETNAM CO., LTD. tại Hà Nội với mức lương Thoả thuận yêu cầu hình thức làm việc Toàn thời gian. Bạn có thể tham khảo thêm các vị trí tuyển dụng Sales tại Hà Nội khác trên kênh tuyển dụng việc làm topcv.

THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Quản lý / Giám sát
Yêu cầu kinh nghiệm: Không yêu cầu kinh nghiệm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hà Nội

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh