Chọn tìm kiếm nâng cao

Senior Admin

Lầu 16, Tòa nhà Saigon Tower, 29 Lê Duẩn, P Bến Nghé, Quận 1
Hạn nộp hồ sơ: 17/04/2019

Hết hạn nộp đơn

Mô tả công việc

  • Manage mails and packages deliveries
  • Prepare letters and documents as required
  • Manage office stationery: plan and make orders, manage distribution, make purchasing reports for Head of Division
  • Manage office equipment and facilities: contact and handle maintenance services when needed, ensure the office is always clean and well-functioned
  • Manage purchasing process with suppliers, regularly update supplier lists
  • Make booking for staff as required (hotels, air tickets, cars, meeting rooms,…)
  • Prepare documents to get visas, work permits and other travel papers
  • Support in event organization and other tasks as required

Yêu cầu ứng viên

  • Candidate must possess at least a College Degree, Bachelor's Degree, Business Studies/Administration/Management or equivalent.
  • Required skill(s): Admin duties, Task Coordination, Supportive, Multitasking
  • Required language(s): English Intermediate and above
  • At least 2 year(s) of working experience in the Administrative field
  • Having knowledge in pharmaceutical is an advantage
  • Full-Time position(s) available.

Quyền lợi được hưởng

- Làm việc trong môi trường năng động, chuyên nghiệp có nhiều cơ hội thăng tiến.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc.
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN.
- Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.
- Được đào tạo, nâng cao nghiệp vụ thường xuyên.

Cách thức ứng tuyển

Công việc này đã hết hạn ứng tuyển!


THÔNG TIN TUYỂN DỤNG

Hình thức làm việc: Toàn thời gian
Số lượng cần tuyển: 1 người
Chức vụ: Nhân viên
Yêu cầu kinh nghiệm: 2 năm
Yêu cầu giới tính: Không yêu cầu
Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh

VIỆC LÀM LIÊN QUAN

Đang tải việc làm liên quan...

Chia sẻ việc làm tới bạn bè

Khóa học dành cho bạn

Đăng tin tuyển dụng
MIỄN PHÍ
Hỗ trợ nhà tuyển dụng

Hotline CSKH: (024) 7107 9799

0862 69 19 29

Skype: topcv_cskh